۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۲۳۹۶۸
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز خبر داد؛

برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین در استان البرز

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز از برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین در این استان و همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خبرداد.
صالحین

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام محمدجواد موحد ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برنامه‌های متعددی را داریم عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در این هفته برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین با حضور سرمربیان و مربیان این حلقه‌ها است.

 

وی تجلیل و معرفی مربیان آموزشی را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: معرفی حلقه‌های صالحین، آموزش دفاعی و معرفی مربیان عقیدتی سیاسی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

این مسئول در ادامه سخنان خود با تأکید بر اندیشه‌های شهید مطهری ادامه داد: شهید مطهری در تمام دوران‌ها به فکر اندیشه‌آموزی بود و این مهم امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

موحد با اعلام اینکه براساس رهنمودهای امام راحل، تمامی آثار شهید مطهری مورد استفاده است گفت: ترویج اندیشه‌های شهید مطهری به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی اجرایی شود.

 

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم تجلیل از مربیان برتر آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این مهم با حضور مسئول عقیدتی سیاسی کل سپاه برگزار خواهد شد.

 

به گفته وی برگزاری محافل روشنگری در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، برگزاری هیأت منتظران موعود توسط معاونت تعلیم و تربیت سپاه، نواختن زنگ سپاس معلم با همکاری بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان و ... را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد./922/101/ب3

ارسال نظرات