۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۲۳۹۶۷
ویژه برادران طلبه؛

هفتمین دوره یکساله تربیت مدرس نماز برگزار می شود

مرکز تخصصی نماز هفتمین دوره یکساله آموزشی، پژوهشی و مهارتی تربیت مدرس نماز را ویژه برادران طلبه برگزار می کند.
هفتمین دوره یکساله تربیت مدرس نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفتمین دوره یکساله آموزشی، پژوهشی و مهارتی تربیت مدرس نماز ویژه برادران طلبه به همت مرکز تخصصی نماز برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این دوره، تربیت مدرس و مبلغ معارف نماز، تسلط بر روشها و شیوه های کاربردی انتقال مفاهیم نماز  و نهادینه کردن امر اقامه نماز در جامعه با تبلیغ و تدریس توسط اساتید و مبلغان فارغ التحصیل دوره است.

 

از موضوعات این دوره می توان به تفسیر آیات نماز، شیوه های دعوت به نماز، بررسی روایات نماز، اصول مشاوره و پاسخگویی، خانواده و نماز، آثار و اسرار نماز اشاره کرد.

 

شرایط شرکت در این دوره، اتمام پایه دهم و اشتغال به درس خارج یا اتمام یکی از مراکز تخصصی، حداکثر سن 35 سال و قبولی در مصاحبه است.

 

اعطای گواهینامه پایان دوره، به کارگیری فارغ التحصیلان در امر تدریس و تبلیغ نماز و پرداخت کمک هزینه تحصیلی و اهدای کتاب از امتیازات شرکت در این دوره به شمار می رود.

 

علاقه مندان برای نام نویسی می توانند تا یکم خرداد با در دست داشتن دو قطعه عکس 4*3 کپی شناسنامه و ارزیابی تحصیلی همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 14 به مرکز تخصصی نماز واقع در قم، کوی 22(ممتاز)، پلاک 70 مراجعه کرده و یا از طریق نشانی اینترنتی www.qunoot.net نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توان با شماره 37733090-025 تماس گرفت.

 

این دوره از مهرماه شروع می شود و تا نیمه خرداد 1396(صبح ها: شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 8 تا 12 به پایان خواهد رسید./822/ت303/ی

ارسال نظرات