۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۲۳۷۷۶
آیت الله موسوی جزایری:

انتخابات، نعمت و لطف الهی است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که با حضور در انتخابات آینده کشور و ملت رقم زده خواهد شد، گفت: انتخابات، نعمت و لطف الهی که به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل(ره) به دست آمده است.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه رأی دهی و شرکت در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: سپاس و شکرگزار خداوند هستیم که سرنوشت ملت و جمهوری اسلامی ایران به دست خودمان و با حضور در پای صندوق های رأی و با استقلال تام صورت می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که استقلال، آزادی و دموکراسی اسلامی نعمت بزرگ خداوند است که مسؤولیت آفرین است، اظهار داشت: بهره برداری صحیح از نعمت استقلال، آزادی و دموکراسی اسلامی ضروری است.

 

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با بیان این که مردم نمایندگان مورد اعتماد و اصلح را انتخاب کنند، افزود: مردم در دور دوم انتخابات حضور داشته باشند و عدم حضور بی انصافی است و این حضور را وظیفه بدانیم.

 

امام جمعه اهواز گفت: خداوند به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در جنگ تحمیلی و دیگر پیشامدها تا زمان کنونی نعمت انتخابات را بر ما ارزانی کرده است و با حضور در انتخابات دین خود را ادا خواهیم کرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: با حضور در انتخابات آینده کشور و ملت را رقم خواهیم زد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزشتان در پایان از همه اقشار مختلف استان خوزستان برای حضور در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد و گفت: مرحله دوم همچون مرحله مهم است و مردم فرصت حضور در انتخابات را غنیمت شمرده و به واجب خود عمل کنند./9456/203/ب2

ارسال نظرات