۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۲۳۰۴۳
امام جمعه هشترود:

اقتصاد مقاومتی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه هشترود با بيان اين‌كه دشمنان مي خواهند با استفاده از ترفند تحريم ها به اسلام و كشور ما ضربه بزنند، گفت: روزنه اميد دشمنان بايد بسته شود و اين كار از طريق اقتصاد مقاومتي و گسترش اقتصاد داخلي ميسر خواهد شد.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: دشمنان دين، قرآن و كشور اسلامي ايران در هر مرحله با برنامه ريزي مختلف قصد نفوذ در بين مردم را دارند و همه آحاد مردم و مسئولان بايد در اين زمينه هوشيار باشند.

 

وي با بيان اين‌كه دشمنان مي خواهند با استفاده از ترفند تحريم ها به اسلام و كشور ما ضربه بزنند، افزود: روزنه اميد دشمنان بايد بسته شود و اين كار از طريق اقتصاد مقاومتي و گسترش اقتصاد داخلي ميسر خواهد شد.

 

امام جمعه هشترود با تأكيد بر اين‌كه مسؤولان بايد به صورت دقيق عملكرد خود را به مردم گزارش دهند و از بيان ضد و نقيض در اين زمينه اجتناب كنند، تأكيد كرد: مسؤولان بايد مسائل را به صورت شفاف به مردم بگويند و از مخفی کاری بپرهیزند.

 

وی با بيان اينكه مردم منتظر تحرك رونق كسب و كار، اقتصاد و اشتغال هستند، ادامه داد: دولت بايد مشكلات مردم را رفع كند و با توجه به اقتصاد مقاومتی و محورهای آن اقدام و عمل را پیشه خود در پیشبرد اقتصاد کشور قرار دهند.

 

حجت الاسلام رحیمی با تأکید بر همدلی و همزبانی، گفت: مردم قدردان زحمات دولت بوده و از دولت دفاع و حمايت همه جانبه مي كنند و بايد همه با همدلي زمينه تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامي در سال جاري را فراهم كنند.

 

وی ایجاد اشتغال پایدار و فرصت‌های شغلی را با توجه به نیاز مناطق و در بخش‌های مختلف یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی موجب رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور می‌شود.

 

امام جمعه هشترود در ادامه به تحریم‌های صورت گرفته غرب و استکبار علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: درست است که تحریم‌ها کارهای ما را کمی کند کرد اما برای ما خیر و برکت داشت به طوری که به واسطه همین تحریم‌ها در برخی موارد خودکفا شدیم و به دستاوردهای روز علم دنیا دست یافتیم./854/302/ب2

ارسال نظرات