۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۲۳۰۴۲
استاندار البرز مطرح کرد؛

شروع کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز با بیش از ۲۰۰ مصوبه عملیاتی

استاندار البرز از آغاز به کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان با بیش از ۲۰۰ مصوبه عملیاتی خبر داد.
اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، سیدحمید طهایی در جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه استان البرز که در مرکز تربیت مربی کرج با حضور معاون وزیر کار و رفاه امور اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: از سال گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.

 

استاندار البرز با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان البرز تشکیل شده است، افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران واحدهای تولیدی، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای حل مشکلات صنایع تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد با بیش از 200 مصوبه عملیاتی کار خود را آغاز کرده است، افزود: در سال جاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به همه واحدهای تولیدی سرکشی می‌کند و مشکلات موجود در کارخانه‌ها را همان‌جا رفع می‌کند.

 

طهایی با بیان اینکه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تکالیفی برای ارگان‌ها مشخص می‌شود تا به عنوان نقشه راه در تحقق راهبردها، عملیاتی و اجرایی شود، گفت: قبل از برجام حلقه تحریم‌ها تنگ شده بود اما اتحاد ملت آن‌چنان قدرتمند بود که تیم مذاکره‌کننده توانست حقوق به حق جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.

 

وی با اشاره به لغو مصوبات شورای امنیت سازمان ملل، استفاده از انرژی هسته‌ای به عنوان انرژی مفید و ادامه تحقیقات دانشمندان و لغو تحریم‌های وضع شده به عنوان اولویت‌ها در مذاکرات، افزود: در سال 2014 سران کشورها نقشه حمله نظامی به ایران را داشتند که با مذاکرات سیاسی سایه جنگ برداشته شده است.

 

طهایی با بیان اینکه در سال گذشته و در حال حاضر هیئت‌هایی از کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری به استان می‌آیند، گفت: شرط ما برای این سرمایه‌گذاری، آوردن سرمایه، تکنولوژی و فن نوین و نیز اینکه محصول تولیدی را باید در سبد کالایی خود در سطح دنیا توزیع کنند، است.

 

در پایان مراسم از کارگران نمونه و گروه‌های کار نمونه استان البرز در سال 94 تجلیل شد./922/101/ب3

ارسال نظرات