۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۲۳۰۴۱
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی:

آرامش منطقه وابسته به قدرت نظامی و توان بازدارندگی ایران است/ توان نظامی نیروهای مسلح باید افزایش یابد

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه توان نظامی نیروهای مسلح باید در حد مقدور بالا برود، گفت: اقتدار، صلابت و آرامش منطقه وابسته به قدرت نظامی و توان بازدارندگی ایران است.
امام جمعه کرج

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد‌مهدی‌ حسینی‌همدانی در دیدار با امیر جمشیدی‌فر‌ ارشد نظامی لشگر 23 ارتش و همراهان وی با بیان اینکه ما تا جایی که توان داریم باید قدرت بازدارندگی‌مان را تقویت کنیم، اظهار داشت: قرآن می‌فرماید «ترهبون به عدوالله» یعنی کاری بکنید که دشمنان از شما بترسند.

 

وی افزود: اینکه موشک نداشته باشیم، چون از ما می‌ترسند؛ نانو و فناوری و هسته‌ای نداشته باشیم، چون اگر داشته باشیم از ما می‌ترسند و به واسطه گرفتن این امور دیگر از ما نمی‌ترسند و ایران‌هراسی وجود نخواهد داشت، این هیچ ارزشی ندارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به مورد خدشه قرار گرفتن اقتدار کشور بیان داشت: هر حرف و موضوعی که اقتدار کشور را مورد خدشه قرار دهد، باید محکم جلوی آن ایستاد و اجازه نداد که دیگر  تکرار شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی با بیان اینکه توان نظامی نیروهای مسلح باید در حد مقدور بالا برود، ادامه داد: اگر این توان را در مقابل دشمنان از دست دادیم، در این صورت جرأت آنها برای تعدی بیشتر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه نباید از مبانی قرآنی خودمان کوتاه بیاییم، خاطرنشان کرد: قرآن کریم یکی از عوامل پیروزی رسول اکرم (ص) را رعب برمی‌شمرد؛ در ماجرای فتح مکه، انداختن ترس در دل دشمنان اسلام با روشن نمودن مشعل‌ها و دیگ های جوشان، یکی از تاکتیک‌های مهم پیامبر گرامی اسلام(ص) بود لذا اقتدار، صلابت و آرامش منطقه وابسته به همین قدرت نظامی و توان بازدارندگی است./922/101/ب3

ارسال نظرات