۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۳۹۰
در حمایت از احمدی‌نژاد؛

‌ستاد مردمی امتداد مهر در مازندران اعلام موجودیت کرد

خبرگزاری رسا ـ ‌ستاد مردمی امتداد مهر در مازندران به عنوان ستاد خودجوش و مردمی حمایت از احمدی‌نژاد امروز با اطلاعیه ای به طور رسمی فعالیت خود را در مازندران آغاز کرد.
دکتر احمدي نژاد
 
به گزارش خبرگزاری رسا، ‌ستاد مردمی امتداد مهر در مازندران به عنوان ستاد خودجوش و مردمی حمایت از احمدی‌نژاد امروز با اطلاعیه ای به طور رسمی فعالیت خود را در مازندران آغاز کرد.
در این بیانیه آمده است: این ستاد با دعوت از تمام اقشار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دهم، محمود احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی و از او حمایت می‌کند.

این بیانیه می افزاید: احیای اقتدار ملی و افزایش اعتبار بین‌المللی ایران‌ تاکید و ترویج بر گفتمان و راه امام خمینی (ره)، شکستن هیمنه مستکبران جهان و نظام سلطه بین‌المللی، تلا‌ش برای ایجاد عدالت همراه با حجم عظیم فعالیت‌های عمرانی، مبارزه بی‌وقفه با مفاسد اقتصادی و جهش علمی در عرصه‌های مختلف در طول چهار سال گذشته، موفقیت ایران در پرونده هسته‌ای و دستیابی به فناوری پیشرفته، تبدیل نگاه مدیریتی از قدرت طلبی به خدمتگزاری و نوکری مردم از جمله ویژگی‌های برجسته دولت انقلابی و عدالتخواه نهم در سطح کلان به همراه توجه ویژه به استان مازندران از جمله تاکید‌های نخستین بیانیه ستاد امتداد مهر مازندران است.

در ادامه این بیانیه آمده است: برنامه‌ریزی برای ایجاد جهش اقتصادی با دو سفر پربرکت به استان و بیش از 400 مصوبه به ویژه برداشتن محدودیت‌های ایجاد صنعت که از دهه شصت برای مازندران ایجاد شده بود، آزادسازی سواحل به همراه عمومی سازی آن، اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام بیست سال گذشته و انجام صدها طرح صنعتی و پروژه‌های عمرانی جدید و اقدامات اساسی دیگر در استان مازندران به عنوان بخشی از دلایل حمایت‌ از‌ احمدی‌نژاد اعلام می‌شود. 

اعضای ستاد امتداد مهر به هیچ یک از احزاب و نیروهای سیاسی وابستگی نداشته و با توجه به عملکرد افتخار آفرین دولت نهم و در راستای تداوم گفتمان خدمت، عدالت و پیشرفت و به منظور همگرایی، انسجام و وحدت بیش از پیش اصولگرایان کار خود را آغاز کرده است.

در پایان این بیانیه که به امضای محمدعلی نوبخت، دبیر شورای هماهنگی ستاد مردمی حمایت از ‌احمدی‌نژاد به دست رسانه‌ها رسیده است، یادآور شد: مسؤولان، شوراها و کمیته‌های این ستاد در حال فعالیت هستند که در آینده‌ نزدیک اسامی آنها به اطلاع عموم خواهد رسید.
ارسال نظرات