۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۹۴۴
تا 24 فروردین‌ماه؛

نام‌نویسی در آزمون دانش‌سنجی حوزوی تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد مسابقات علمی معاونت آموزش حوزه علمیه قم از تمدید زمان نام‌نویسی در آزمون دانش‌سنجی حوزوی تا 24 فروردین‌ماه خبر داد.
آزمون علمي طلاب
 
حجت‌الاسلام منصور ملانوری، مسؤول واحد مسابقات علمی معاونت آموزش حوزه علمیه قم،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: بنا به درخواست مدیران مدارس علمیه در سراسر کشور زمان نام‌نویسی در آزمون دانش‌سنجی حوزوی تا 24 فروردین تمدید شد.

وی در ادامه افزود: این آزمون همزمان با شهر قم در دیگر مراکز به صورت سراسري برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ملانوری خاطر‌نشان کرد: نخستین آزمون دانش‌سنجی‌(المپیاد) علمی حوزوی در چهار مقطع پایه‌های سوم‌، ششم، هشتم و دهم، 28 فروردین‌ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ارتقای هرچه بیشتر سطح علمی طلاب جوان، ایجاد رقابت سالم علمی در میان طلاب و ایجاد شور و نشاط فزاینده در فضای علمی دانش‌پژوهان علوم اسلامی را از اهداف این مسابقه علمی اعلام کرد و افزود: طلاب و فضلای حوزه علمیه تا بیستم فروردین ‌‌فرصت دارند در این مسابقات نام‌نویسی کنند.

حجت‌الاسلام ملانوری درباره شرایط نام‌نویسی در این مسابقه علمی بیان داشت: طلاب و فضلا در هر مقطع علمی حوزه باشند، می‌توانند در این مسابقات نام‌نویسی کنند، همچنین همه طلاب در مدارس زیر پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم‌، خراسان‌، اصفهان و نیز حوزه علمیه خوانسار مجاز به شرکت در این آزمون علمی هستند.

وی تصریح کرد: نام‌نویسی تنها از راه پایگاه معاونت آموزش به نشانی www.howzeh-Qom.com صورت می‌گیرد و مکان آزمون پس از پایان یافتن نام‌نویسی از طریق تلفن همراه اعلام خواهد شد.

مسؤول واحد مسابقات علمی معاونت آموزش حوزه علمیه قم خاطر‌نشان کرد: این مسابقه علمی در گذشته قرار بود از سوی یکی از مدارس علمیه تهران به صورت المپیاد علمی برگزار شود که تغییر نام داد و اکنون از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: از سال آینده چگونگی برگزاری و روش برگزاری این مسابقه تغییر خواهد کرد و این مسابقه در سه مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای و کشوری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ملانوری تأکید کرد: پس از برگزاری نخستین آزمون دانش‌سنجی ‌علمی حوزوی چگونگی و زمان برگزاری دومین مسابقه اعلام و از این پس هر سال این آزمون علمی برگزاری می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 2928807ـ0251 واحد مسابقات علمی تماس بگیرند.

ارسال نظرات