۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۸۴
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

اصلاح الگوی مصرف باید از دستگاه های اجرایی آغازشود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري گفت: اصلاح الگوی مصرف باید از دستگاه های اجرایی آغازشود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
 
حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در ساري، با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «اصلاح الگوي مصرف» گفت: اصلاح الگوی مصرف ابتدا  باید ازدستگاه های اجرایی آغازشود.
 
وي افزود: مسؤولان به عنوان الگوی آحاد جامعه با اجرایی کردن این شعار باعث می شوند تا این شعار رهبری بصورت عملی اجرا و گامی در جهت نهادینه شدن آن شود.
 
امام جمعه قائمشهر با تأكيد بر اين كه تدبیر در مصرف مناسب امکانات در دستگاههای اجرایی باید توسط مسؤولان اجرايي شود تصريح كرد: باید نسبت به آنچه در محیط کاری و زندگی مصرف می شود توجه کرد تا از هر آنچه که در آن مصرف سو می شود جلوگیری کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمين معلمي با بيان اين كه اصلاح الگوی مصرف بايد سر لوحه تمامی دستگاه های اجرایی كشور قرار گيرد بيان داشت: اجراي صحيح اين شعار رهبر انقلاب موجب پيشرفت و توسعه ايران اسلامي مي شو.
 
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري با بيان اين كه باید نسبت به استفاده بهینه از فرصت برای خدمتگزاری توجه کرد افزود: توجه به اين امر مهم موجب تعالي و توسعه كشور خواهد شد.
 
وي با تأکید بر این‌که عمر و زمان به عنوان مهمترین عناصر در هر جامعه ای برای تعالی به شمار می رود و گفت: مسؤولان و دست اندرکاران نظام باید از زمان بهترین استفاده را نمایند چونکه زمان تنها عنصری است که قابلیت جبران را ندارد.
ارسال نظرات