۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۳۸۵۸۲
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران:

صبر و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران مایه اقتدار و عزت نظام است

حجت‌الاسلام شهیدی با اشاره به اینکه صبر و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران مایه اقتدار و عزت نظام است، گفت: رسیدگی به مشکلات و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از اولویت های نظام است.
حجت الاسلام محمد علی شهیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهور و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز با حضور در منزل سه خانواده شهید و ایثارگر استان، به مقام شامخ شهدای استان ادای احترام کرد.

 

معاون رییس جمهور با خانواده معظم شهید مجید سلیمانی، جانباز 70 درصد بیژن سلیمانی زنگنه و جانباز و آزاده گراقدر، اعظم غلامی دیدار کرد.

 

حجت الاسلام شهیدی در این دیدارها ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم سرکشی از خانواده معظم شهدا تأکید داشته و خواستار دلجویی و رفع مشکلات آن ها هستند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: اجر صبر و ایثار خانواده های محترم شهدا در نزد خداوند متعال محفوظ است و این صبر و فداکاری مایه عزت و اقتدار انقلاب است.

 

معاون رییس جمهور ادامه داد: مجاهدت ها و ایثارگری های خانواده های شهدا سبب بارور شدن نهال انقلاب شده و خانواده ها و همسران و مادران شهدا نیز در به ثمر نشستن نهال انقلاب نقشی بی بدیل داشتند.

 

حجت الاسلام شهیدی یادآور شد: نا امنی هایی سراسر منطقه را فرا گرفته و کشورهایی همچون عراق که در همسایگی ایران قرار دارند با جنگ های داخلی دست و پنجه نرم می کنند اما ایران به برکت خون شهدا و خانواده های گرانقدر آن ها آرام و امن است.

 

وی در پایان خود را نماینده هیأت دولت دانست و اظهار داشت: بنده به نیابت از رییس جمهور و هیأت دولت به سرکشی از خانواده های معزز شهدا پرداخته و قطعأ در جهت رفع مشکلات آن ها اقدام خواهیم کرد./202/875/ب1

ارسال نظرات