۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۳۸۵۵۴
رییس جمهور در جمع علما، ایثارگران و نخبگان کرمانشاه:

دامن زدن به اختلاف نظرها مشکلی را حل نخواهد کرد

رییس جمهور با اشاره به این که هنر انقلاب جذب افرادی است که با نظام مشکل دارند گفت: دامن زدن به اختلاف نظرها و دعوا مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه باید همگی در جهت پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم.
دیدار رییس جمهور با علای کرمانشاه دیدار رییس جمهور با علمای کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور عصر امروز در نشست با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان کرمانشاه ابراز داشت: استان کرمانشاه از جایگاه ویژه علمی و جغرافیایی در کشور برخوردار است و مردم این خطه همواره در تمام عرصه ها حامی انقلاب و خاک میهن بوده اند.

 

رییس جمهور تصریح کرد: در اوایل انقلاب مردم با اتحاد و یکرنگی و انسجام دست در دست هم داده و انقلاب را به ثمر نشاندند، در آن سال ها مردم از هر مذهب و با هر نظری، برای دستیابی به هدفی مشترک تلاش می کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بیان داشت: امام خمینی (ره) بر وحدت و همدلی مردم بسیار تأکید داشتند و این همگرایی سبب اقتدار انقلاب شد تا بر هجمه ها و تهدیدات دشمنان انقلاب پیروز شوند، اکنون نیز حفظ این همدلی و اتحاد برای تداوم اقتدار نظام و انقلاب ضروری است.

 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) شخصیتی منحصر به فرد و استثنایی بودند که با افزایش بینش و بصیرت عمیق دینی مردم موجب پیروزی نظام در مقابل ابر قدرت ها و رژیم های مستکبر زمان شد.

 

رییس قوه مجریه در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد: پیروزی مردم در عقب راندن کودتای ترکیه شباهت بسیاری با نقش فعال مردم ایران در شکل گیری انقلاب اسلامی داشت، فراخوان مقامات دولتی نسبت به حضور فعال مردم در عقب راندن کودتا به نوعی بازخوانی وقایع 21 و 22 بهمن ماه در انقلاب اسلامی است که مردم با حمایت های خود انقلاب را به پیروزی رسانده و مزدوران را از کشور بیرون راندند.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف دفاع از نظام موجب اقتدار بیشتر نظام شده و عشق به آرمان های انقلاب و خاک وطن را در وجود مردم تعالی می بخشد، هنر انقلاب اسلامی جذب افرادی است که با نظام مشکل دارند.

 

رییس جمهور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: دامن زدن به اختلاف نظرها و دعوا مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه باید همگی در جهت پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم.

 

وی در پایان عنوان کرد: استان کرمانشاه از مزیت های بسیاری برخوردار است از جمله می توان به مرزی بودن استان اشاره کرد، باید از این ظرفیت برای احیای اقتصاد استان بهره برد. /857/پ202/ج

ارسال نظرات