۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۳۵۷۴۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

روح تنفر و انزجار ملت های جهان از رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر می شود

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی(ره) را بارقه امیدی برای ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: امروز روح مبارزه و ایستادگی با تدبیر و هوشمندی امام راحل در مردم فلسطین همچنان زنده و پویا است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: آرمان‌های اسلامی به روز قدس پیوند خورده و باید زنده نگه داشته شود و حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در واقع، بیعت مجددی با آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و زمینه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) باشد.

 

وی یکی از اهداف نامگذاری روز جهانی قدس را تلاش در راستای عدم فراموشی مسأله قدس در تحولات جهانی دانست و خاطرنشان کرد: روز قدس نباید در تحولات سیاسی و اجتماعی ما گم شود بلکه این مسأله از جمله مسائل مهمی است که باید در همیشه تاریخ وجود داشته و مورد حمایت همه جانبه مسلمین باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اکنون جهان رو به سوی اسلام و اسلام خواهی آورده و باید در این مقطع از زمان به رشد و بالندگی اسلام در جهان امیدوار باشیم، افزود: اینکه وحدت و همبستگی باید در جامعه اسلامی رعایت شود از تاکیدات دین ما اسلام است و باید این وحدت و همبستگی در کل جوامع اسلامی و بلاد مسلمین مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: دفاع از مظلوم در بطن دین اسلام وجود دارد و به این دلیل باید برای رهایی مسلمانان اسیر در بند استکبار جهانی تلاش کنیم و این مهم در شرایط کنونی تنها با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس میسر است.

 

وی نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی(ره) را بارقه امیدی برای ملت مظلوم فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: امروز روح مبارزه و ایستادگی با تدبیر و هوشمندی امام راحل در مردم فلسطین همچنان زنده و پویا است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک تکلیف مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی باید با همه توان خود در آزاد سازی قدس شریف تلاش کنند.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز فریاد حمایت از مظلوم و انزجار از ظالم در سراسر دنیا به گوش می رسید، ادامه داد: پایه های متزلزل رژیم غاصب صهیونیستی امروز بار دیگر با فریاد های مرگ بر اسرائیل امت اسلام به لرزه درآمد.

 

وی بیان این که مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس مواضع خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند، افزود: امروز دنیا می‌داند رژیم صهیونیستی با اهداف نژادپرستانه خود خطری بزرگ برای عالم است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با ابراز خرسندی از حضور باشکوه مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر عظمت، وحدت و ایستادگی خودشان را در مقابل استکبار جهانی به رخ کشیدند.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه امروز سران عافیت طلب عرب در برابر جنایت های آشکار رژیم صهیونیستی موضع سکوت اختیار می کنند، گفت: متأسفانه این کشورها به عنوان حامیان اصلی غرب در جهت تحقق اهداف شوم آنها در منطقه گام برمی دارند.

 

وی نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی(ره) را بارقه امیدی برای ملت مظلوم فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: امروز روح مبارزه و ایستادگی با تدبیر و هوشمندی امام راحل در مردم فلسطین همچنان زنده و پویا است.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که مدت‌ها است مردم مظلوم فلسطین برای آزادی قدس شریف با دست خالی در برابر دشمنان می‌ایستند و در این راه شهیدانی را تقدیم می‌کنند گفت: بنابراین دفاع از آنان وظیفه‌ای انسانی و دینی است که ملت ایران اسلامی در این عرصه در دنیا پیشتاز است.

 

وی با بیان این که امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی، پاسخ قاطعانه‌ای به جنایات رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر دادند ادامه داد: قدس از یادگار‌های امام راحل برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و در واقع روز زنده نگه داشتن حیات جهان اسلام است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، روز جهانی قدس را روز خشم ملت مسلمان جهان در برابر ظلم و استبداد زورگویان به ملت بی‌دفاع فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: زور قدس تبلور عینی وحدت وهمبستگی ملت های مسلمان برای نابودی کامل صهیونیسم جهانی است.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که گسترش نفرت عمومی ملت های جهان از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هر روز بیشتر می شود، تصریح کرد: حضور ملت های مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس بر این خشم ملت های افزوده است./1317/202/ب3

ارسال نظرات