۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۴۳۵۶۹۱
عضو مجلس شورای اسلامی:

حضور در صحنه و روحیه انقلابی رمز مقابله با اختلاف افکنی دشمنان است

ابوترابی گفت: دشمنان به دنبال نابود کردن این نظام از درون هستند و ابزار مقابله با این توطئه حضور همیشگی مردم در صحنه و داشتن روحیه انقلابی است.
ابوالفضل ابوترابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد و تیران کرون در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی راهپیمایی امسال روز قدس با تشکر از حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبری که در دیدار با نمایندگان مجلس به آن اشاره فرمودند، توطئه جدید دشمنان در تفرقه افکنی در بدنه و نظام ملت است.

 

وی با اشاره به این بیان رهبری درباره فعال شدن گسل های تفرقه در کشور افزود: یکی از پروتکل های صهیونیست ها در کشورهای خاورمیانه ایجاد تفرقه و اختلاف و به دنبال آن فروپاشی ملت ها است.

 

ابوترابی یکی از مهم ترین تفرقه های اخیر دشمنان در سالروز رحلت امام خمینی، برشمرد و بیان داشت: سیاست های دشمنان این نظام تا آنجا پیش رفته است که به دنبال ایجاد اختلاف بین مبانی فکری رهبری با حضرت امام هستند چنان که درست چند روز قبل از سالروز رحلت امام، در رسانه های غربی خبری مبنی بر ارتباط پنهانی حضرت امام با آمریکا پخش می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: کشوری چون انگلیس که تبلور تفرقه انداختن و حکومت کردن است، به خوبی از نقاط ضعف ملت ایران آگاه است و قوی ترین شرق شناسان و شیعه شناسان در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند.

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی از دیگر خطرات ایجاد تفرقه در بدنه نظام را بحث استاندارد سازی سیستم بانکی بیان کرد و گفت: دولتمردان باید بیش از گذشته به خصوص بعد از برجام مراقب تهدیدهای دشمنان باشند که به اسم متصل شدن سیستم بانکی کشور به نظام بین المللی دچار خطرات جبران ناپذیری نشویم.

 

وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هزینه های سنگین عربستان برای وارد کردن شبهات توسط بهائیت را از دیگر خطرات ایجاد تفرقه در کشور بیان داشت و افزود: از دیگر توطئه های دشمنان بحث تأمین امنیت در داخل کشور است که دشمنان به انحاء مختلف در صدد از میان بردن این امنیت هستند که در همین ماه مبارک و در شب های قدر نقشه های شومی داشتند.

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد تفرقه در بدنه نظام و قوای سه گانه از دیگر خطرات پیش روی این ملت است که نمونه آن را در انتخابات مجلس شاهد بودیم که به دنبال ایجاد دو قطبی کردن مجلس بودند و دم از لیست انگلیسی در مجلس و حتی در مجلس خبرگان می زدند تا بتوانند در بدنه نظام ایجاد شکاف و اختلاف کنند.

 

وی مشکلات اقتصادی و ورود برخی ارگان ها برای حضور در پروژه ها ساخت و ساز در کشور را دیگر اختلاف افکنی دشمنان بیان کرد که به گونه ای این مسئله را نمایش می دهند که ارگانی چون سپاه را در مقابل دولت قرار دهند.

 

ابوترابی مهم ترین هدف دشمنان در تفرقه افکنی را تجزیه کشورهای خاورمیانه برشمرد و افزود: دشمنان به دنبال تبدیل کردن ایران به کشورهایی چون بحرین و کویت است و همان نقشه ای که برای کشور عراق و با حضور داعش رقم زده بود که با تدابیر رهبری با شکست مواجه شد.

 

وی در ادامه بیان داشت: نمونه بارز این اختلاف افکنی ها را در فتنه سال 88شاهد بودیم و تنها هدف دشمنان نابود کردن ایران از درون است و باید در چنین شرایطی و تأکید رهبر معظم انقلاب، این اختلافات را جدی بگیریم که اگر کوتاهی و غفلت کنیم به سرنوشتی چون سوریه دچار خواهیم شد.

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی درباره مهمترین ابزار مقابله با تفرقه افکنی دشمنان گفت: حضور همیشگی در صحنه های اجتماع، که ضرورت نظام ما است، و داشتن روحیه انقلابی که مؤکداً در بیانات رهبری به آن تأکید شده است، دو عامل بازدارنده توطئه های دشمنان است. /1306/202/ب3

ارسال نظرات