۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۳۵۴۲۲
امام جمعه آمل:

روز جهانی قدس میعادگاه حمایت از مظلومان است

امام جمعه آمل گفت: روز جهانی قدس میعادگاه حمایت از مظلومان است که در این روز بزرگ اعلام می کنیم همواره کشورها و مردم تحت ظلم و ستم را مورد حمایت خود قرار می دهیم.
امام جمعه ‌آمل

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: مردم ما همواره در صحنه های مورد نیاز حضوری فعال و ارزشمند دارند.

 

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود نشان می دهند که همواره مدافع مظلومان بوده و در برابر مستکبران ایستادگی و مقاومت دارد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که وحدت و حضور مردم در صفوف گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس خاری در چشم دشمنان اسلام است، گفت: دشمنان از چنین حضور حماسی و پرشوری هراسان بوده و از آن واهمه دارند.

 

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: دشمنان نمی خواهند امت اسلام با هم وحدت داشته باشند و به دنبال تفرقه و اختلاف هستند تا بتوانند اهداف خود را عملی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: حمایت از مردم فلسطین امری مهم و اساسی است که مردم ما در راهپیمایی روز قدس آن را به بهترین نحو ممکن به جهانیان نمایش می دهند.

 

امام جمعه آمل اظهار داشت: ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان ایادی استکباری می زنند که همواره به دنبال جنایت هستند و در این راستا تلاش می کنند.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر نیز تنها به دنبال اهداف و منافع بوده و تلاش دارند خواسته های خود را عملیاتی کنند که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

وی افزود: کشورهای مدافع حقوق بشری که مدعی در این عرصه هستند، در برابر جنایات آشکاری که در فلسطین صورت می گیرد سکوت اختیار کرده و واکنشی صورت نمی دهند.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: روز جهانی قدس یادگار بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) است که ضرورت دارد هر ساله پرشکوه تر از سال های گذشته در راستای برگزاری راهپیمایی این روز بزرگ کوشا باشیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: نیاز است همه مسلمانان با حضور گسترده خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اقدامات رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را محکوم کنند.

 

وی افزود: روز جهانی قدس میعادگاه حمایت از مظلومان است که در این روز بزرگ اعلام می کنیم همواره کشورها و مردم تحت ظلم و ستم را مورد حمایت خود قرار می دهیم.

 

امام جمعه آمل اظهار داشت: کسانی که در فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند اعلام می کنیم کشور عزیزمان هم غزه، لبنان، افغانستان، سوریه، عراق و تمام کشورهای اسلامی که مورد ستم قرار می گیرند است و وظیفه داریم از آنان حمایت کنیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: ملت های بیدار و آگاه در روز جهانی قدس حضوری پرشور و گسترده داشته و ندای حمایت از مظلومان و نابودی مستکبران را سر می دهند که ضرورت دارد حضوری پرشکوه داشته باشیم./1314/302/ب2

ارسال نظرات