۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۳۳۲۲۴
برای اولین بار در ایران؛

تولید مجموعه کامل ویدئویی قرآنی با بهترین کیفیت

مرکز اشعاع اسلامی همزمان با فرارسیدن بهار قرآن و در آستانه شب‌های قدر مجموعه ویدئویی تلاوت کامل قرآن کریم با تلاوت تحقیق استاد کریم منصوری همراه با خط عثمان طه با بالاترین کیفیت تصویری و فنّاوری K4 تولید شده است.
قرآن کریم

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، مرکز اشعاع اسلامی همزمان با فرارسیدن بهار قرآن و در آستانه شب‌های قدر مجموعه ویدئویی تلاوت کامل قرآن کریم با تلاوت تحقیق استاد کریم منصوری همراه با خط عثمان طه با بالاترین کیفیت تصویری و فنّاوری K4 تولید شده است.

 

گفتنی است بر اساس این گزارش کارکنان تخصصی مرکز اشعاع اسلامی تعداد پیکسل‌های فرمت K4 را چهار برابر فرمت فول اچ‌دی توصیف کرده‌اند.

 

لازم به ذکر است در این مجموعه قرآنی هر سوره به صورت یک ویدیوی مستقل تولید شده که ابتدا و انتهای آن مزین به دعای امام سجاد(ع) است.

 

بر اساس این گزارش در ابتدای هر ویدیو با اشاره به حدیث شریف ثقلین، سفارش گران‌قدر پیامبر اکرم(ص) در تمسک به اهل‌بیت علیهم‌السلام و قرآن کریم به عموم مسلمانان یادآوری شده است.

 

این مجموعه قرآنی هم‌اکنون باکیفیت K4 در شبکه‌های اجتماعی فرا ملی همچون یوتیوب منتشر شده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه www.islam4u.comو یا عضویت در کانال رسمی مرکز اشعاع اسلامی در یوتیوب به  آدرس از این مجموعه قرآنی بهره‌مند گردند.

 

گفتنی است پایگاه اسلامی از سال ۱۳۷۶ با ۱۹ سال سابقه فعالیت در اینترنت معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام را به میلیون‌ها نفر از مسلمانان جهان معرفی نموده است./837/103/ب3

ارسال نظرات