۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۳۳۲۰۱
آیت الله سیدان:

رهبر انقلاب با روحیه انقلابی در مقابل قدرت‌های جهان ایستاده‌اند

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: رهبر معظم انقلاب به ‌گونه‌ای که مشاهده می‌کنیم امروز با روحیه انقلابی در مقابل مهم‌ترین قدرت‌های جهانی ایستاده‌اند.
آیت الله سیدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سیدجعفر سیدان، استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان، در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد شامگاه شنبه 29 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان این که امروز هم انقلاب در جریان است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هم شرایط را به نحوی می‌بینند که باید انقلابی عمل کرد.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در همین مسیر حرکت می‌کنند، به ‌گونه‌ای که مشاهده می‌کنیم در مقابل مهم‌ترین قدرت‌های جهانی ایستاده‌اند.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان درباره تفاوت انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی، گفت: اسلام مجموعه قوانینی دارد و به همین دلیل هم مسؤولیت‌هایی بر دوش افراد می‌گذارد که این مسؤولیت‌ها در شرایطی منجر به حرکت انقلابی آن‌ها می‌شود و در شرایطی هم نمی‌شود.

 

آیت‌الله سیدان اظهار کرد: انقلابی و عدم انقلابی بودن یک فرد مسؤول بستگی به شرایطی دارد که این فرد مسؤول در آن قرار دارد.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان  ضمن مثال زدن به امام خمینی(ره)، ابراز کرد: امام(ره) مدت‌ها حرف نمی‌زدند، اما زمانی که شرایط، شرایط خاصی شد ایشان جلو آمده و اقدام کردند./202/934/ب1

 

 

ارسال نظرات