۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۳۳۱۷۲

دوخت رایگان چادر در نمایشگاه قرآن

۱۰ خیاط در غرفه دوخت چادر مشکی به‌ شکل رایگان که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تسهیل دوخت چادر مشکی برای مخاطبان برپا شده، روزانه ۳۰۰ چادر می‌دوزند.
چادر مشکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا براساس اعلام روابط عمومی کار گروه مد و لباس، در بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن، ۱۱۱ غرفه محصولاتی مانند انواع چادر، پوشش سر، ملزومات عفاف و حجاب، پوشش و مانتو اسلامی، کت و شلوار ایرانی اسلامی مردان و مانتو نوجوان و محصولات ویژه جشن تکلیف و اقلام مورد نیاز آن را عرضه می‌کنند.

 

همچنین ۱۰ خیاط در غرفه دوخت چادر مشکی به‌شکل رایگان که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تسهیل دوخت چادر مشکی برای مخاطبان برپا شده، روزانه ۳۰۰ چادر می‌دوزند و اولویت دوخت با کسانی است که پارچه چادر مشکی خود را از بخش عفاف و حجاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهیه کرده‌اند.

 

براساس این گزارش، تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در تمام غرفه‌های بخش عفاف و حجاب به منظور تشویق، ترغیب و تسهیل خرید لحاظ شده است که با توجه به تخفیف‌های ارائه‌شده برای مخاطبان، قیمت‌ها نسبت به بازار بسیار مناسب‌تر بوده و اقشار مختلف جامعه قادر به تهیه ملزومات عفاف و حجاب مورد نیاز خود از این بخش هستند.

 

در فضای بخش عفاف و حجاب غرفه‌ای به مهد کودک اختصاص داده شده تا در مدتی که خانواده‌ها برای خرید در این بخش هستند بتوانند کودکان خود را به آنجا بسپارند و در این مدت، کودکان در این غرفه فعالیت‌های مختلفی از جمله آشنایی با شرایط روزه‌داری، کشیدن نقاشی، آشنایی با غذاهای قرآنی را انجام می‌دهند و در پایان از آن‌ها عکس یادگاری گرفته می‌شود.

 

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 24 خرداد تا 8 تیر در مصلی امام خمینی(ره) از ساعت ۱۸ تا ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود، بخش عفاف و حجاب نیز در رواق شرقی شبستان مصلای امام خمینی (ره) قرار دارد./203/816/ب1

ارسال نظرات