۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۳۳۱۳۳
نماینده مردم اراک در مجلس:

انسجام نمایندگان استان مرکزی مایه خیر و برکت است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بین نمایندگان استان مرکزی انسجام و همدلی خوبی وجود دارد، گفت: انسجام نمایندگان استان مرکزی مایه خیر و برکت برای مردم و توسعه و آبادانی استان خواهد بود.
سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در هشتمین نشست شورای اداری استان مرکزی که در سالن الغدیر استانداری مرکزی برگزار شد، با بیان اینکه امروز ما  به دنبال تعاملی سازنده و منطقی درمیان قوای سه‌گانه در مجلس هستیم، گفت: امروز در استان مرکزی خوشبختانه زمینه تعامل منطقی بین نمایندگانمان، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و سایر ارگان‌ها به وجود آمده است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دربین نمایندگان استان مرکزی انسجام و همدلی خوبی وجود دارد، اظهار داشت: انسجام نمایندگان استان مرکزی مایه خیر و برکت برای مردم و توسعه و آبادانی استان خواهد بود.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده از مدیران استان مرکزی که در مسیر انجام وظیفه‌شان در تلاش هستند صمیمانه تشکر می کنم و انتظار می‌رود در مواقع برخورد با موانع، که مجلس می‌تواند در رفع آن تأثیر مؤثری داشته باشد، این موضوعات را به مجمع نمایندگان استان بازگو کنند.

 

برنامه ریزی جهت سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی

مقدسی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، گفت: از استاندار و تمامی مسؤولان در راستای سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی تقاضا دارم هماهنگی‌ها از قبل صورت بگیرد تا بتوانیم کارنامه پربارتری ارائه دهیم.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: در  سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی خواستار تعامل تمامی بخش ها برای تدوین بهترین برنامه در جذب اعتبارات و امتیازات خاص برای استان مرکزی هستیم.

 

باید تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری را عملیاتی سازیم

مقدسی با بیان اینکه باید تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری را عملیاتی سازیم، گفت: توفیق این ‌را داشته‌ام پس از افتتاح رسمی مجلس شورای اسلامی، دو مرحله به  محضر مقام معظم رهبری رسیدیم و معظم له مارا از رهنمودهای بسیار ارزشمندی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، استکبارستیزی مستفیض و تأکید مکرر در بحث اقتصاد مقاومتی و بحث پراهمیت فرهنگ فرمودند که ما باید این فرمایشات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این دوره از مجلس شورای اسلامی قصد داریم با برنامه ریزی در بحث نظارت، ورود جدی پیدا کنیم و بتوانیم از اختیارات کامل قانونی در حوزه‌های مختلف برای اینکه قوانین تصویب شده به شایستگی به مرحله اجراء برسد، بهره مند شویم.

 

مقدسی در ادامه با بیان اینکه آسیب های اجتماعی چالشی جدی است، خاطر نشان کرد: برای رفع آسیب های اجتماعی  خیران سلامت اجتماعی باید به منظور هدایتگری اصولی مالی و فکری در این بخش ایجاد و نقش آفرینی کنند./842/202/ب2

ارسال نظرات