۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۳۳۱۳۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

متأسفانه برخی‌ها به دنبال تضعیف تفکر انقلابی در جامعه هستند

حجت الاسلام حاجی زاده حمایت از نیروهای انقلابی و جوانان متعهد را مورد تأکید قرار داد و گفت: متأسفانه برخی‌ها به دنبال تضعیف تفکر انقلابی و جوانان انقلابی هستند و می‌خواهند آن‌هایی را که در مملکت دارای روحیه انقلابی هستند، زیر پا بگذارند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت‌الاسلام‌ جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره برجام، اظهار داشت: برجام نه شق‌القمر‌ است و نه به این میزان دارای نقاط ضعف است.

 

وی با بیان اینکه هر دو طرف در تعریف و تضعیف برجام مبالغه می‌کنند، خاطرنشان کرد: بعضی طوری وانمود می‌کنند که انگار معجزه‌ای صورت گرفته و یا شق‌القمر کرده‌اند، متأسفانه بعضی موفقیت برجام را یدک می‌کشند و عده‌ای هم هستند که مخالف برجام بوده و دارای حرکات افراطی هستند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه با بیان اینکه هم کسانی که از برجام تمجید می‌کنند و هم مخالفان و منتقدان آن، در بیان نظرات خود گاهی مبالغه و اغراق می‌کنند، ابراز داشت: این در حالی است ‌که برجام هم نقاط مثبت و محسنات دارد و هم نقاط ضعف و معایب دارد.

 

وی با بیان اینکه مشکلات کشور با اتحاد و همدلی حول محور ولایت‌فقیه رفع خواهد شد، افزود: باید عاقلانه و منصفانه با قضیه برخورد کنیم و دید و افق فکری همه آحاد جامعه و جریانات سیاسی باید دیدی باشد که مقام معظم رهبری دارند تا مشکلاتی پیش نیاید و کشور به سمت دوقطبی سازی نرویم.

 

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به گستاخی‌های نمایندگان ریاست جمهوری آمریکا و سخنان گزافه آن‌ها، خاطرنشان کرد: نقض برجام از سوی ایران انجام نخواهد شد، اما اگر طرف مقابل آن را چاره کند به تعبیر رهبری ما آن را آتش خواهیم زد، جمهوری اسلامی دارای ثبات سیاسی است و هرروز ایده و عقیده جدیدی مطرح نمی‌نماید.

 

وی با تأکید بر وفای به عهد، آن را از آموزه‌های قرآنی و اسلامی خواند و تصریح کرد: اما مقابله‌ به‌مثل با دشمنان در نقض برجام دستوری قرآنی است، بنابراین اگر طرف مقابل برجام را نقض کند و یا آن را پاره کند جمهوری اسلامی نیز اقدامی متناسب و شدیدتر از آن را انجام خواهد داد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه بابیان اینکه برجام معجزه نخواهد کرد و باید واقع‌بین باشیم و از ظرفیت‌های درونی کشور برای حل مشکلات استفاده کنیم، اذعان داشت: تفکر انقلابی و اندیشه امام راحل است که به داد ملت و مشکلات اقتصادی کشور خواهد رسید.

 

وی حمایت از نیروهای انقلابی و جوانان متعهد را مورد تأکید قرار داد و افزود: نباید طوری باشد که روحیه انقلابی در کشور در پی مذاکرات و برجام دچار تضعیف شود، متأسفانه برخی‌ها به دنبال تضعیف تفکر انقلابی و جوانان انقلابی هستند، می‌خواهند آن‌هایی را که در مملکت دارای روحیه انقلابی هستند، زیر پا بگذارند.

 

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با بیان اینکه نیروهای انقلابی به فکر کشور و آینده ملت خواهند بود نه مسؤولانی که حقوق کذایی دریافت می‌کنند، ابراز داشت: آن‌هایی که حقوق کذایی و کلان دریافت می‌کنند روزگاری سر از اروپا درخواهند آورد، مسؤولان باید قدر این انقلابی‌ها و بسیجیان را بدانند./854/302/ب2

ارسال نظرات