۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۴۳۳۱۲۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

افراط و تفریط در مسیر ولایت‌مداری سبب گمراهی است

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که افراط و تفریط در مسیر ولایت‌مداری موجب گمراهی است، گفت: ولایتمداری یعنی همگام بودن با ولایت، نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب ماندن از رهبری.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع روحانیان فعال در حلقه صالحین با اشاره به این‌که ولایت‌مداری باید در میدان عمل تحقق یابد، اظهار داشت: حركت انقلابی مردم در تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه ياوه گويی بدخواهان نظام اسلامی را منزوي و رسوا می کند.


وی پيوند مردم و رهبري را ناگسستني دانست و با اشاره به توطئه‌های رنگین دشمنان نظام در تخریب شأن و جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران گفت: اساس نظام اسلامي بر محور ولايت فقيه استوار است،  به همين جهت دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش خود را برای تضعیف این شاخص اصلي به کار گرفته اند.


حجت الاسلام کاملی‌فر با تاکید بر این‌که بایستی لحظه به لحظه دیده، موانع و تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی را رصد کرد، گفت: اگر این گونه نباشد، فتنه ها تکرار شدنی است، بایستی مسلح به بصیرت باشیم، چراکه هر لحظه امکان فتنه جدید علیه انقلاب اسلامی ایران وجود داشته و دشمن آرزوی بازگشت دوباره به ایران را دارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در ادامه ولایت مداری را مبنای فعالیت و رسالت سپاه و روحانیت دانست و افزود: تبعیت محض از رهبری یعنی تجلیل و تقدیر از خدمات ولایت فقیه، ولایتمداری یعنی همگام بودن با ولایت و حرکت در مسیر ارمان های امام و انقلاب اسلامی.


وی با تأکید بر این‌که افراط و تفریط در مسیر ولایت‌مداری موجب گمراهی است، خاطرنشان کرد: جلو افتادن از ولایت باعث گمراهی و عقب ماندن از ولایت عامل هلاکت است، یکی از شاخصه‌های حوزه انقلابی و نهاد روحانیت؛ ولایتمداری بوده است و تداوم نهضت انقلاب اسلامی نیز تنها با تبعیت از رهبری محقق می شود.


حجت الاسلام کاملی‌فر گسترش روز افزون مباني انقلاب اسلامي در جهان را ناشي از تشكيل صدور اندیشه های متعالی امام و انقلاب اسلامي با محوريت ولي فقيه دانست و گفت: امروزه دشمنان به تفکر انحراف در مسیر اصیل اسلام ناب محمدی هستند؛ از این رو تلاش دارند تا اندیشه های امام راحل و رهبر انقلاب را وارونه جلوه دهند.


وی با اشاره به این‌که رهنمودهای ولایت فقیه نقشه راه پیشرفت و تعالی کشور است، افزود: اگر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر هوشیاری مسؤولان نسبت به پروژه نفوذ دشمنان از رهآورد برجام تأکید دارند، باید دانست که غفلت در این عرصه موجب براندازی انقلاب از درون خواهد بود./202/935/ب1

ارسال نظرات