۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۳۳۱۱۹
امام جمعه جلفا:

پیوند ملت و ولایت خاری بر چشم دشمنان نظام است

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی گفت: عشق و ارادت مردم ایران نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی غیر قابل درک برای نظام مادی‌گرای غرب است.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر این‌که تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور است، اظهار داشت: تمسک به رهنمودهای ولایت فقیه بهترین راه برای تحقق عدالت اجتماعی و ساماندهی امور کشور است.


وی با اشاره به این‌که رهبر فرزانه انقلاب محور وحدت میان اقشار مختلف مردم و مسؤولان قوای سه گانه در کشور هستند، خاطرنشان کرد: قوای سه گانه بايد تلاش کنند که همواره در اجرای برنامه های خود منویات برخواسته از نگاه بابصیرت ولایت فقیه را مورد توجه ویژه قرار دهند.


امام جمعه جلفا به تلاش گسترده دشمن در داخل و خارج کشور علیه روشنگری های رهبر فرزانه انقلاب افزود: بصیرت، آگاهی، استقامت، موقعیت شناسی و روشنگری از جمله ویژگی های منحصر به فرد حضرت آیت الله خامنه ای است، که همواره ملت ایران با ولایت مداری متنعم از رهنمودهای این رهبر عزیز بوده و است.


وی با تأکید بر این‌که عشق و ارادت مردم ایران نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی غیر قابل درک برای نظام مادی‌گرای غرب است، تصريح كرد: دشمن با بمباران رسانه ای و هزینه های گزاف تلاش می کند تا با جدایی میان ملت و رهبری نظام تفرقه افکنی و شایعه پراکنی کند، غافل از اینکه پیوند مردم و ولایت ناگسستنی و ابدی است.


حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این‌که پیوند ملت و ولایت خاری بر چشم دشمنان نظام است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران چه در دوران رهبری امام خمینی(ره) و چه در دوران زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای از هیچ تلاشی برای فاصله‌افکنی میان مردم و رهبری نظام فروگذار نبوده‌اند.


مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ولایت فقیه در همبستگی میان مردم مسلمان منطقه گفت: اگر ولایت فقیه نبود، توطئه های دشمنان اسلام این نظام اسلامی را از بنیان بر می کندند، اما به برکت وجود امام و رهبری کشور اکنون به قله های رفیع سعادت رسیده است.


وی یادآور شد: رهبری و ولایت یکی از مهم‌ترین اصول امنیت پایدار، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان متمادی بوده است، با این حال مردم مسلمان دیگر کشورهای اسلامی از وجود رهبری واحد همواره بی بهره بوده‌اند، اما رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه‌ای را چراغ راهی برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی خود قرار داده اند./302/935/ب1

ارسال نظرات