۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۳۳۰۳۴

آغاز به کار دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان پیش از ظهر امروز در محل نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.
نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، پیش از ظهر امروز، با حضور مسؤولان استانی در محل نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

 

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از امروز تا چهارم تیر از ساعت 18 تا 23 در محل نمایشگاه بین المللی اهواز آماده استقبال از عموم مردم استان است.

 

این نمایشگاه بخش های متنوعی همچون کتاب، رسانه مکتوب، نرم افزار، عرضه محصولات قرآنی با تخفیف 40 درصد، برگزاری مسابقات قرآنی و تجلیل از خادمان قرآنی را در برنامه های این دوره خود گنجانده است. 

 

از جمله برنامه‌های بخش فرهنگی این نمایشگاه می توان به برگزاری شب شعر قرآنی، محفل قرآن و عترت، مراسم شب شعر و داستان قرآنی، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، رونمایی از کتاب، تجلیل از مدیران مؤسسه های قرآن و عترت و یادواره شهدای قرآنی(گرامیداشت شهدای قرآنی منا) اشاره کرد. 

 

برگزاری 6 تئاتر خیابانی، کارگاه آموزشی خط کوفی توسط استاد جزایری، نمایشگاه و کارگاه خوشنویسی توسط انجمن خوشنویسان استان همزمان با نمایشگاه و در محل نمایشگاه از دیگر فعالیت های درنظر گرفته شده برای دهمین نمایشگاه قران و عترت استان است./9456/102/ب2

ارسال نظرات