۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۳۲۸۲۰
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری:

دامنه فعالیت‌های مجمع خیّرین شهرساز شیراز بسیار گسترده است

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: دامنه فعالیت‌های مجمع خیّرین شهرساز شیراز بسیار گسترده و فراگیر است و می‌تواند به تمام اقشار جامعه خدمت کند.
سیدعلی اصغر دستغیب

به گزارش خبرگزاری رسا درفارس، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب بعدازظهر امروز در نشست عمومی عادی هیئت‌امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز اظهار داشت: همگان می‌توانند در هر مقام و موقعیتی در فعالیت‌های این مجمع سهیم شوند.

رئیس هیئت‌امنای مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شیراز بابیان این‌که هرکدام از مجامع خیریه دیگر ویژه قشری خاص و قابل‌تقدیر است، افزود: خیران ارزشمند در هرکدام از مجامع خود در خدمات خیریه‌ای مانند مدرسه‌سازی و ساخت درمانگاه و بیمارستان و مسکن هستند اما مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شیراز به افراد و اقشار گوناگون در زمان واحد خدمت می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت همه‌جانبه‌نگری فعالیت‌های این مجمع گفت: اگر زمینه خیر در کسی باشد، خداوند نیز به وی خیر را الهام می‌کند و در مردم شیراز از نمونه‌های بارز این موضوع بسیار وجود دارد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر و سپاسگزاری از چهره‌های خیر این شهر خاطرنشان کرد: همگی باید شکرانه این توفیق را به‌جای آوریم و به درگاه پروردگار عرضه بداریم.

به گزارش فارس، در این نشست بین 35 عضو هیئت‌امنای مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شیراز رأی‌گیری شد  و اعضای هیئت‌مدیره جدید آن انتخاب شدند./922/101/ب3

ارسال نظرات