۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۳۲۷۴۱
امام جمعه موقت کاشان:

کوتاهي در عرصه بين الملل سبب هجوم دشمن مي شود

حجت‌الاسلام احتشام گفت: ما قائل به اعمال واقعيت در سياست خارجي هستيم، اما واقعيت ما مبارزه با مستکبران جهاني و در رأس آنها آمريکا و صهيونيست بين الملل است.
علی احتشام

حجت الاسلام علي احتشام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با تأکيد بر دفاع از واقعيات در سياست هاي داخلي و خارجي، گفت: واقعيتي که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در سراسر دنيا سر داده اند با واقعيات مطرح شده از سوي صهيونيست ها و حاميان شان متفاوت است.

 

وي افزود: در برخورد با سياست هاي رايج در دنيا بايد از واقعيات بهره برد، اما چه واقعيتي از فرموده امام راحل مبني بر اين که تا کفر و شرک باشد، مبارزه است و تا مبارزه است، ما هستيم، بالاتر است.

 

امام جمعه موقت کاشان با يادآوري پيام امام راحل در سال ۶۷ به حجاج بيت الله حرام، بیان کرد: امام راحل در آن پيام ۴۸ مرتبه از آمريکا به زشتي، بدي، خوي استکباري و درندگي ياد کردند.

 

به گفته وي، براي فرزندان امام راحل در داخل و خارج از ايران روشن است که طبق فرامين ایشان و آرمان هاي رهبر معظم انقلاب، اگر در دنياي خارج کوتاهي کنيم، به ما تهاجم مي شود و اگر بايستيم، از مقابل موج توفنده انقلاب و سونامي مقاومت اسلامي، فرار را بر قرار ترجيح خواهند داد.

 

وي تأکيد کرد: ما نيز قائل به اعمال واقعيت در سياست خارجي هستيم، اما واقعيت ما مبارزه با مستکبران جهاني و در رأس آنها آمريکا و صهيونيست بين الملل است.

 

حجت الاسلام احتشام با تأکيد بر اينکه پيروزي در مقاومت است، گفت: فرزندان انقلاب تا تحويل پرچم انقلاب اسلامي به امام زمان(عج)، در ميدان ايستاده اند./302/1307/ب1

ارسال نظرات