۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۳۲۶۶۷
دبیر اجرایی طرح شمیم وحی در بیرجند:

۴۰۰ نفر در استعدادیابی قرآنی طرح ملی شمیم وحی شناسایی شدند

دبیر اجرایی طرح ملی شمیم وحی با بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جزو برنامه‌های این کاروان است گفت: تمامی زندانیان غیرعمد خراسان جنوبی تا مبلغ ۵ میلیون تومان در خراسان جنوبی آزاد و تاکنون ۴۰۰ نفر در بحث استعدادیابی قرآنی شناسایی شد.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حامد شاکرنژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید کاروان شمیم وحی از کارخانه کویرتایر بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شمیم وحی از سال 94 در ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه طرح شمیم وحی در راستای منویات مقام معظم رهبری رقم خورد افزود: این طرح در راستای برنامه قرآنی استعدادیابی‌های قرآنی را هم انجام می‌دهد.

دبیر اجرایی طرح شمیم وحی گفت: از دیگر برنامه‌های طرح شمیم وحی تجلیل از پیشکوستان قرآنی است که این برنامه صبح امروز در خراسان جنوبی انجام شد.

دبیر اجرایی طرح ملی شمیم وحی گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر برنامه‌های این طرح است که امروز تمامی زندانیان که در خراسان جنوبی بدهی تا 5 میلیون تومان داشتند از زندان آزاد شدند.

شاکرنژاد با بیان اینکه در هر استان 110 خانواده نیازمند شناسایی می‌شود افزود: اقلام مورد نیاز به بسته به نوع نیازها در استان‌ها به نیازمندان توزیع می‌شود.

وی بیان داشت: طرح ملی شمیم وحی یک شیوه قرآن عملی است که تاکنون خلأ آن احساس شده و از سال گذشته این طرح رقم خورد زیرا آیات قرآن به ما تأکید دارد که باید به معنای واقعی به قرآن عمل کنیم.

دبیر اجرایی طرح ملی شمیم وحی گفت: ما تأکید داریم تا مباحث قرآنی به عمل و فهم به قرآن دقت و عمل کنیم و هر کار خیری که به یک نیازمند داد شود کمک بزرگی در جامعه است و آن چه که در این طرح رقم می‌خورد عملیاتی کردن قرآن است.

شاکرنژاد افزود: از سال گذشته از طریق طرح شمیم وحی استعدادیابی قرآن را مد نظر داشته و تاکنون 400 نفر شناسایی شده که از این تعداد 60 نفر با آنها به صورت متمرکز و فعال ارتباط داریم و پیش‌بینی می‌شود امسال هم بر تعداد استعدادیابی‌های قرآنی ما افزوده شود.

رئیس کاروان قرآنی شمیم وحی نیز اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های طرح شمیم وی در راستای شعار سال سرکشی از کارخانجات است که با تولید داخلی داشته و با سرکشی به آنها خداقوت می‌گوییم.

حجت‌الاسلام علیرضا یزدان‌طلب افزود: این کاروان تلاش دارد تا خدمات عام‌المنفعه را همراه با فعالیت‌های فرهنگی انجام دهد.

ارسال نظرات