۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۳۲۵۶۷
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی؛

مراسم وفات حضرت خدیجه در مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه با اشاره به برگزاری مراسم وفات حضرت خدیجه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی، گفت: این مراسم به مدت پنج شب در مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه برگزار می شود.
 پوستر وفات حضرت خديجه

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: ایام ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و تهذیب نفس و ترقی در راه بندگی خالصانه خداوند متعال است.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: والاترین و ارزشمند ترین مقام انسان، تقرب به درگاه خداوند متعال است که با بندگی خالصانه و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام محقق می شود.

 

وی ادامه داد: ارتکاب گناه و عدم توبه و پشیمانی از انجام اعمال نادرست سبب دوری انسان از رحمت پروردگار می شود، ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای زدودن پلشتی ها و زشتی ها از وجود خویش است از این رو باید فرصت را غنیمت شمرد و در راه کسب معرفت عمیق الهی گام برداشت.

 

حجت الاسلام موسوی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه (س) عنوان داشت: حضرت خدیجه (س)  نقشی اساسی در گسترش اسلام و حمایت از پیامبر گرامی اسلام (ص) ایفا کرد.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه (س)  مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه برگزار می شود.

 

وی در پایان افزود: این مراسم ویژه برادران بوده و به مدت پنج روز از تاریخ 26 خرداد ماه جاری آغاز شده و تا 30 خرداد ادامه خواهد داشت و طلاب و روحانیان و عموم مردم افزون بر قرائت دعای ابوحمزه ثمالی از بیانات پر فیض حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی نیز بهره مند می شوند.

 

در پایان لازم به ذکر است مراسم فوق الذکر از ساعت 12 شب آغاز می شود./303/857/ب1

ارسال نظرات