۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۳۲۵۶۵

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شرق غزه را بمباران کردند

منابع فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود علیه فلسطینیان شب گذشته شرق نوار غزه را بمباران کردند.
بمباران غزه

به گزارش خبرگزاری رسا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته یک زمین زراعی در شرق حجر الدیک واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

 

شاهدان عینی گفتند که هواپیماهای جنگی یک زمین زراعی را حداقل با یک موشک هدف قرار دادند که باعث ایجاد خرابی زیادی در این مکان شد اما آسیبی به هیچ یک از شهروندان نرسید.

 

بر اساس این گزارش، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنان در آسمان نوار غزه در حال پرواز هستند.

 

از سوی دیگر سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد که مبارزان این گردان‌ها همواره در تمامی عرصه‌های فلسطین حضور دارند و از حقوق ملت فلسطین دفاع می‌کنند و در راستای شکستن سد محاصره نوار غزه تلاش می‌کنند.

 

ابوعبیده در صفحه خود روی پایگاه ارتباط اجتماعی "توییتر" نوشت که رزمندگان قسام در تمامی عرصه‌های فلسطین حضور دارند، آنان از یک‌سو با دشمن صهیونیستی به مبارزه برخاسته‌اند و از سوی دیگر برای احقاق حقوق حقه ملت فلسطین و لغو محاصره نوار غزه جهت کاهش رنج و محنت‌های فلسطینیان ساکن این منطقه تلاش می‌کنند.

 

وی این اظهارات را پس از آن بر زبان جاری ساخت که گردان‌های قسام از اجرای "طرح روشنایی" منازل استان‌های نوار غزه خبر دادند./847/ب102/د

ارسال نظرات