۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۳۲۵۵۶
مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی:

برپایی نمایشگاه‌های قرآنی زمینه ای برای رسیدن به جامعه قرآنی

مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپایی نمایشگاه های قرآنی را زمینه ای برای رسیدن به جامعه قرآنی دانست و گفت: نمایشگاه های قرآنی موجب ارتباط بیشتر مردم با قرآن می شود.
حجت الاسلام صناعی حجت الاسلام صناعی

حجت‌الاسلام‌ علی اصغر صناعی، مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این نمایشگاه با ظرفیت خوبی برپا شده است و با توجه به قرار گرفتن آن در ماه رضان و بهار قرآن علاقه و ارتباط خوبی را با قرآن برای انسان فراهم می کند.

 

وی با بیان این که انسان با حضور در نمایشگاه قرآن و عترت احساس خوبی نسبت به فعالیت های قرآنی پیدا می کند، افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند انس با قرآن را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

 

مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شهر قم با توجه به جایگاه ویژه ای که در معارف تشیع و عش آل محمد دارد، تأثیر دوچندانی را برای معنوی تر برگزار شدن چنین فضاهایی ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام صناعی ادامه داد: تقویت و غنی سازی چنین نمایشگاه هایی می تواند مؤثر باشد و به ارتباط عمیق مردم به ویژه جوانان با قرآن و آموزه های قرآنی کمک کند.

 

وی برپایی نمایشگاه های قرآنی را زمینه ای برای رسیدن به جامعه قرآنی دانست و افزود: برپایی این چنین نمایشگاه هایی در سطح کشور و همه استانها با هدف تقویت فرهنگ معنوی جامعه ضروری است./907/ت303/س

ارسال نظرات