۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۳۲۵۲۷
در راستای غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان؛

طرح جوانه های صالحین در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقشار مختلف بسیجیان از جمله کودک، نوجوان و جوانان، طرح جوانه های صالحین در این استان اجرا می شود.
حجت الاسلام بهمن نجفی

حجت الاسلام بهمن نجفی، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقشار مختلف بسیجیان از جمله کودک، نوجوان و جوانان، طرح جوانه های صالحین در این استان اجرا می شود.

 

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان مجریان طرح با محوریت مربی و سرگروه های حلقه های تربیتی در کنار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه ها، نقش کلیدی و اساسی را در اجرای کمی و کیفی این برنامه دارند و افزون بر پرکردن اوقات فراغت علاقه مندان، بستر جذب آنان به شجره طیبه بسیج را فراهم می آورند.

 

این مقام مسؤول، برنامه های طرح جوانه های صالحین بسیج را در دو بخش تقسم کرد و گفت: کارآفرینی و تولید همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی نخستین بخش برنامه های این طرح است که در راستای آن، اجرایی کردن طرح های تولیدی و اقتصادی در سطح پایگاه و محله، بازدید از کارگاه های تولیدی و بنگاه های زود بازده، ایجاد گفتمان در راستای تقویت تولید ملی، سرلوح اقدامات قرار می گیرد.

 

وی اضافه کرد: برنامه های ورزشی، تفریحی و هنری دومین بخش فعالیت در قالب طرح جوانه های صالحین است که برگزاری مسابقات و کلاس های مختلف ورزشی و انجام بازی های سنتی و بومی، اردوهای مختلف، بازدید از اماکن دیدنی و تفریحی و برگزاری کلاس های هنری را شامل می شود.

 

حجت الاسلام نجفی افزود: در سال جاری 268 پایگاه مقاومت بسیج شامل 165 پایگاه برادران و 103 پایگاه خواهران در شهرستان های 9گانه استان چهارمحال و بختیاری برای پر کردن اوقات فراغت بسیجیان در فصل تابستان آماده شده اند تا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، علمی و قرآنی میزبان علاقه مندان در فصل تابستان باشند.

 

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هزینه برگزاری کلاس های طرح جوانه های صالحین، بسیار ناچیز است و در برخی از پایگاه های مجری طرح نیز رایگان است.

 

این مقام مسؤول از علاقه مندان به شرکت در برنامه های طرح جوانه های صالحین ویژه اوقات فراغت فصل تابستان خواست برای نام نویسی به پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند./302/9457/ب1

ارسال نظرات