۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۳۲۴۳۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهار مطرح کرد؛

گزارشی از روند فعالیت تبلیغات اسلامی بهار در ماه رمضان

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهار از حضور 120 مبلغ در شهرستان بهار خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری در حدود 120مبلغ و مبلغه در شهرستان بهار حضور یافته و در مساجد هیات ها و تکایای این شهرستان مشغول به فعالیت شده اند.
تبلیغات بهار

حجت‌الاسلام محمد جمشیدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به فضیلت ماه رمضان ابراز داشت: ماه رمضان ماه کسب فیوضات معنوی از درگاه حضرت حق است.

 

وی افزود: مطابق روال هر سال در ماه مبارک رمضان بحث اعزام مبلغ در سراسر شهرستان بهار مورد توجه قرار می گیرد و بنا بر نیاز هر منطقه مبلغی برای آن سامان ارسال می شود.

 

حجت الاسلام جمشیدی از اعزام مبلغان بومی و غیر بومی در این ماه خبرداد و گفت: از پیش از ماه مبارک رمضان بحث اعزام مبلغ در استان پیگیری و انجام و تا هفته اول ماه رمضان ادامه دارد و مبلغان برای امور تبلیغی به مناطق تبلیغی شهرستان بهار اعزام می شوند.

 

وی از حضور 120 مبلغ در شهرستان بهار خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری در حدود 120مبلغ و مبلغه در شهرستان بهار حضور یافته و در مساجد هیات ها و تکایای این شهرستان مشغول به فعالیت شده اند.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از همکاری برخی نهادها در عرصه اعزام مبلغ در شهرستان خبرداد و گفت: در زمینه اعزام مبلغ برخی ادارات و نهادها مانند طرح هجرت حوزه علمیه و سازمان اوقاف و امور خیریه با تبلیغات اسلامی همکاری داشته اند.

 

وی در ادامه با بیان این که برنامه های این ماه در تشکیل کلاس های قرآنی و جلسات پرسش و پاسخ خلاصه نمی شود گفت: در این ماه برنامه هایی نظیر مباحث مشاوره ای و اخلاق نیز از سوی مبلغان پیگیری می شود.

 

حجت‌الاسلام جمشیدی اعزام مبلغ را یکی از برنامه های تبلیغی ماه رمضان دانست و گفت: بحث اعزام مبلغ از امور ویژه تبلیغات اسلامی است و در کنار آن برنامه های فرهنگی نظیر طرح ختم قرآن و تشکیل کلاس های آموزشی قرآن نیز مورد توجه است./979/302/ب3

 

ارسال نظرات