۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۳۲۲۵۴
مسؤول دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی:

شعر مرحوم سبزواری انسان‌های آزادی خواه و عدالت طلب را به تکاپو واداشت

مسوول دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی در پیامی گفت: در شعر آیینی انقلاب، شعر فاخر خود را در سراسر دوران انقلاب اسلامی در خدمت به ایمان، آزادی و عدالت نهاد و سرود پیروزی و بانگ آزادی سر داد.
تشییع شاعر انقلاب  مرحوم حمید سبزواری

به گزارش خبرگزاری رسا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

در اولین روزهای مبارک ماه رمضان، خبر درگذشت مرحوم حمید سبزواری، شاعر پیشکسوت انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر گردید، پدر شعر آیینی انقلاب، شعر فاخر خود را در سراسر دوران انقلاب اسلامی در خدمت به ایمان، آزادی و عدالت نهاد و سرود پیروزی و بانگ آزادی سر داد.

 

آثار ماندگار این استاد بزرگ، شاعر و هنرمند متعهد و متخلق و پیش کسوت ایران در وصف ائمه اطهار(ع) هیچ‌گاه از خاطره‌ها محو نخواهد شد و گلواژه های شعر ناب و پر مغز او برای همیشه صفابخش روح و جان آدمی و انگیزاننده انسان های آزادی خواه و عدالت طلب خواهد بود و برای پیروان راه او همین بس که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) درباره او فرمودند که با انقلاب زیست و برای اسلام و انقلاب سرود و وفادارانه در کنار انقلاب ماند.

 

دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی، فقدان این هنرمند انقلابی را به تمامی فعالان عرصه فرهنگ و ادب ایران اسلامی به ویژه طلاب و فضلای هنرمند تسلیت گفته و برای آن جانِ ناآرام، آرامش ابدی را در جوار رحمت پروردگار و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارد.

 

محمود ملکدار، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی

 

/473/د101/س

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جشنواره هنرآسمانی

ارسال نظرات