۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۴۳۲۱۵۸
کارشناس مسائل سیاسی:

دوخته های نهادهای بین المللی نخ نما شده است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سالیان سال است که دوخته های نهادهای بین المللی نخ نما شده است گفت: آنها که دل به این نهادها بسته اند نا امید شده اند و دل سپردگان داخلی نیز یا برداشت غلطی دارند یا فریب خورده هستند و یا این که از آخور کسان دیگری تغذیه می کنند.
مهراب کیانی

مهراب کیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، درباره اقدام عجیب سازمان ملل در حذف نام عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر کودکان گفت: این اقدام خلاف انسانی سازمان ملل پیامی معنا دار برای دل سپردگان به سازمان های جهانی دارد پیامی با این مضمون که هر کس به ما دل ببندد امیدش نا امید خواهد شد و ملت ما همان طور که از سالیان دور به یاد دارد هیچ خیری از این سازمان های جهانی ندیده است مگر در دو جنگ جهانی که کشور ما اشغال و ویران شد سازمان های جهانی چه اقدامی انجام دادند که حالا بخواهند انجام دهند .

 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: مگر در سال‌های بعد از انقلاب در مسأله 17 هزار شهید ترور بمباران شیمیایی حمله به هواپیمای مسافر بری جنگ تحمیلی و ... سازمان های جهانی چه کمکی به ما کردند مگر نه این است که این سازمان ها سالیان سال است چشم خود را روی مردم سالار ترین کشور جهان بسته و هر روز تهمت نقض حقوق بشر به ما می زنند و در برابر جنایات آل سعود و صهیونیست ها سکوت می کنند.

 

وی با بیان اینکه سالیان سال است که دوخته های نهادهای بین المللی نخ نما شده است اظهار داشت: آنها که دل به این نهادها بسته اند نا امید شده اند و دل سپردگان داخلی نیز یا برداشت غلطی دارند یا فریب خورده هستند و یا این که از آخور کسان دیگری تغذیه می کنند.

 

کیانی ابراز داشت: ما در کشور خود باید پیگیر کننده اندیشه های رهبر انقلاب باشیم تا مسیر رشد و توسعه را طی کنیم زیرا سازمان های جهانی که با دلارهای کثیف تغذیه می شوند دست در دست خون آلود استکبار جهانی، صهیونیست ها و یا سران مرتجع عرب دارند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سازمان ملل بارها ثابت کرده است که تحت فشار قدرت های بزرگ و کشورهای ثروتمند اقداماتی را انجام می دهد که به هیچ عنوان با حقوق بشر سازگار نیست گفت: سالیان سال است که سازمان ملل تحت فشار صهیونیست ها و ایالات متحده در برابر اقدامات ضد بشری آنها سکوت کرده است و هیچ عکس العمل مثبتی از خود بروز نمی دهد/833/303/ب3.

ارسال نظرات