۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۳۲۱۲۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی دیر:

اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با نفوذ دشمن و ناکام ماندن تحریم ها است

رییس اداره تبلیغات اسلامی دیر گفت: دشمنان با حیله و عوام فریبی می خواهند در ذهن مردم به ویژه جوانان وارد شوند اما روشنگری های رهبر معظم انقلاب و بصریت افزایی ایشان آنها را از هدف خود مأیوس کرده است.
حجت الاسلام ابراهیم سعیدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم سعیدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر شامگاه یک شنبه درجمع مردم ابدان با اشاره به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: دشمنان با حیله و عوام فریبی می خواهند در ذهن مردم به ویژه جوانان وارد شوند اما روشنگری های رهبر معظم انقلاب و بصریت افزایی ایشان آنها را از هدف خود مأیوس کرده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر افزود: مسؤولان امر باید توجه ویژه ای به این راهکار داشته باشند و زمینه لازم را برای شکوفایی هر چه بهتر اقتصاد فراهم کنند.

 

حجت الاسلام سعیدی در بخش دیگر از صحبت های خود به اعزام ۵۸ مبلغ به مناطق شهری و روستایی دیر خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی بومی و غیر بومی هستند و تا پایان ماه مبارک رمضان در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی به ویژه احکام، آموزش حفظ، تفسیر و قرائت قران در بین جوانان و نوجوانان و تمامی اقشار فعالیت می کنند.

 

وی باتوجه به مطالبات مقام معظم رهبری درباره استفاده از تولیدات داخلی بیان کرد: مبلغان باید بیانات مقام معظم رهبری به ویژه در خرید کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی را در بین احاد جامعه تببین کنند./101/846/ب1

ارسال نظرات