۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۳۲۱۱۳
نایب رییس مجمع نمایندگان مازندران:

واردات بی رویه برخلاف شعار سال اقتصاد مقاومتی است

نایب رییس مجمع نمایندگان مازندران با بیان این که واردات بی رویه برخلاف شعار اقتصاد مقاومتی است، گفت: اگر کسی به دنبال واردات بی رویه برود نشان می دهد دل در گروی اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد.
نماینده بابلسر

ولی الله نانواکناری، نایب رییس مجمع نمایندگان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که ضرورت دارد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کوشا باشیم، گفت: باید در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده شود که تحقق اقتصاد مقاومتی برکات خوبی دارد.

 

وی تصریح کرد: واردات بی رویه برنج به کشور ضرری برای تولیدکنندگان داخلی است که باید جلوی آن گرفته شود تا این کار صورت نگیرد.

 

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس اداکه داد: باید کشاورزی را تقویت کرده و حمایت های لازم از آن صورت گیرد که ضرورتی مهم و اساسی است و این عزیزان زحمات بسیاری صورت می دهند.

 

نانواکناری افزود: شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید نهادینه و محقق شود که ضرورت دارد از همه ظرفیت ها برای نهادینه سازی و اجرای آن استفاده شود.

 

وی با بیان این که واردات بی رویه برخلاف شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، گفت: اگر کسی به دنبال واردات بی رویه برود نشان می دهد دل در گروی اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد.

 

نایب رییس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: باید اقدامات اساسی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی صورت گیرد که در این راستا نمایندگان شمال کشور در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار جلوگیری از واردات بی رویه برنج شدند.

 

وی با تاکید بر این که ضرورت دارد مدیریت خود را پویا کنیم، گفت: در این راستا مدیران باید از فرصت ها برای خدمت شایسته به مردم استفاده لازم را داشته باشند.

 

نانواکناری با اشاره به تعطیلی واحدهای صنعتی در استان، ادامه داد: رونق اقتصادی و بهبودی وضعیت نیازمند تلاش های شایسته ای از سوی مسؤولان و مردم است.

 

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار افزود: نیاز است تا از ظرفیت های خود استفاده کنیم که باید مدیران در این راستا کوشا بوده و اهتمام جدی و ویژه ای را داشته باشند./1314/303/ب2

ارسال نظرات