۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۳۱۸۸۱
از سوی آستان قدس رضوي؛

ترجمه کتاب «رمضان با قرآن» به ۴ زبان‌ زنده دنیا 

کتاب «رمضان با قرآن» اثر حجت الاسلام و المسلمين محسن قرائتي ویژه ماه رمضان به زبان‌هاي مختلف ويژه زائران غير ايراني حرم رضوی، ترجمه شد.
ترجمه کتاب «رمضان با قرآن» به زبان‌هاي مختلف 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، کتاب «رمضان با قرآن» کتاب است ترکيبي از کلمات قرآني، تفسير و نکاتي از روايات امامان معصوم(ع) که براي سي روز رمضان تنظيم شده است.

 

این کتاب که حاوي سي درس و از «تفسير نور» استخراج شده است، از سوی اداره زائران غير ايراني آستان قدس رضوي به چهار زبان عربي، انگليسي، آذري و اردو ترجمه شد.

 

اين اثر که به منظور انس بيشتر با قرآن و روايات و گامي براي صرفه جويي در وقت مخاطبان و قرآن دوستان تهيه و گردآوري شده، تحت نظر حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي تنظيم و تلخيص شده است.

 

در اين راستا مديريت زائران غير ايراني آستان قدس رضوي به منظور نشر معارف قرآني و برگزاري مسابقه در ماه مبارک رمضان ويژه زائران غير ايراني، اقدام به ترجمه و چاپ اين کتاب کرده است.

 

رمضان، تدبر در قرآن، اهميت نماز، امر به معروف و نهي از منکر، نماز شب، مقدسات در اسلام، امامت و ولايت، مودت اهل بيت عليهم السلام، امام زمان(عج)، شفاعت، آداب اجتماعي و خانواده بخشي از درس ها و بحث هاي اين کتاب به شمار مي آيد.

 

گفتنی است، اين کتاب هديه اي آسماني از معارف ناب الهي است که با همکاري مرکز فرهنگي درس هايي از قرآن، در 180 صفحه و در شمارگان  پنج هزار نسخه از سوی اداره ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي به پيروان قرآن و عترت اهدا مي شود./101/1308/ب1

ارسال نظرات