۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۳۱۸۲۷
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

سازمان های بین المللی برای تحقق اهداف دولت ها تأسیس شده اند

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: نهاد های حمایتی حقوق بشر هیچ قصدی برای حمایت از محرومان ندارند و در خدمت استکبار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: سازمان های بین المللی از حق و حقیقت تهی هستند و در خدمت بشریت و محرومان نبوده و فقط شعار دفاع از حقوق کودک، حقوق زنان و محرومان می دهند.

 

وی در ادامه افزود: رژیم ضد بشر سعودی که از همه جهات حقوق بشر را نقض می کند و متأسفانه همه این ها را هم به نام اسلام انجام می دهد، مورد حمایت سازمان ملل قرار گرفته است؛ بنای سازمان های بین المللی تأمین حقوق انسان ها نیست بلکه به دنبال تأمین حقوق قدرت ها و زورگو ها هستند.

 

این استاد حوزه علمیه کرمان گفت: با اینکه ماهیت وجودی سازمان های بین المللی در راستای حقوق بشر نیست اما تا به حال چنین چیزی را مخفی می کردند؛ در ابتدا عربستان را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی کردند اما روز گذشته با وعده دلار های نفتی تصمیم خود را عوض کرده و در نتیجه بیش از گذشته خود را رسوا کردند.

 

وی با اشاره به صحبت های امام خمینی گفت: مگر می شود کسی که اعتقادی به وحدانیت خدا ندارد و خود را بنده و مخلوق خدا نمی داند بتواند به بشر خدمت کنند؛ کسی که پایبندی به خدا و اعتقادی به غیب و امداد الهی ندارد نمی تواند خدمت گزار مردم باشد بلکه قصد خدمت به خود را دارد و خود را حاکم و ارباب عالم می داند.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قدرت های استکباری دنیا با ابزار قرار دادن سازمان های بین المللی به فکر منافع خود هستند و هر زمان بخواهند رژیم سعودی را کنار می زنند همانطور که رژیم پهلوی را تنها گذاشتند چون دیگر برایشان کارآمدی نداشت و تا دولت سعودی منفعتی داشته باشد از آن حمایت می کنند.

 

وی اظهار داشت: تمامی تدابیر قدرت های استکباری از کنوانسیون ها تا جنگ ها برای تصاحب منابع مالی دنیا است؛ همانطوری که در ایران به دنبال چنین هدفی بودند چون خود را از همه جهان برتر می دانند ولی با ادبیات انسان دوستانه وارد می شوند؛ تمام هدف اینها رسیدن به دلار است.

 

ححت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: یکی از اعداف انقلاب تقابل و رویارویی با تهاجمات اقتصادی دشمن هست همانگونه که به خوبی در رویارویی سیاسی موفق شد؛ مردم مؤمن کشور ما در برابر تهاجمات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمن به خوبی خواهند ایستاد و از آرمان ها انقلاب دفاع خواهند کرد.

 

وی تأکید کرد: همانگونه که انقلاب ما مردمی بوده باید اقتصاد و فرهنگ ما هم مردمی اداره شود؛ هیئات مذهبی و گروه های فرهنگی مومن بسیار ارزشمند هستند و به خوبی می توانند تأثیرگزار باشند چون این ها سرمایه های عظیمی هستند و نهاد های حاکمیتی باید بتوانند از ظرفیت بزرگ این ها به خوبی استفاده کنند.

 

این استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: وقتی اقتصاد به دست حاکمیت بیافتد و دست مردم از آن کوتاه باشد پیشرفتی حاصل نمی شود و در مواردی هم افراد ناصالح هم در زعامت فعالیت های اقتصادی دخالت می کنند و مردمی نصیبی از اقتصاد نمی برند؛ کشور ما می تواند اقتصادی قوی داشته باشد چون هم ظرفیت ایمانی، ملی و فرهنگی آن موجود است.

 

وی در پاسخ به خوشبینی برخی از عناصر داخلی به نهاد های بین المللی گفت: هیچ یک از بزرگان دین، انقلاب و کشور به این نهادها خوشبین نبودند زیرا به خوبی درک می کردند که این تشکیلات ها در راستای منافع استکبار است؛ در اندیشه های دینی ما تأکید شده که نمی توان به دشمن اعتماد کرد زیرا عزت حقیقی در دامان خداوند است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در پایان خاطرنشان کرد: زندگی امام خمینی نشان می دهد که ایشان به وعده های خداوند ایمان کامل داشت و هیچ گاه اندکی هم به دشمن اعتماد نکرد و همیشه همگان را به اعتماد و استفاده از سرمایه های معنوی خود دعوت می کرد؛ اگر کسی بخواهد از غیرخدا کسب عزت کند از آن ها هم ذلیل تر خواهد شد./9704/302/ب3

ارسال نظرات