۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۳۱۸۱۹
در گفت وگویی با آیت الله مقتدایی مطرح شد؛

تقدیر آیت الله نوری همدانی از ابتکار جامعه مدرسین در اعزام هیاتی به لبنان و دیدار با سید حسن نصرالله

حضرت آیت الله نوری همدانی از ابتکار جامعه مدرسین در اعزام هیاتی به لبنان و دیدار با سید حسن نصرالله تجلیل کرد و این تشکل را محور فعالیت های حوزه های علمیه ارزیابی کرد.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در گفت وگویی که با آیت الله مقتدایی نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داشت، حمایت جامعه مدرسین از سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان را به جا و ستودنی توصیف کرد.

 

این مرجع تقلید با تقدیر از این حرکت جامعه مدرسین، این تشکل حوزوی را محور حوزه های علمیه ارزیابی و نقش جامعه مدرسین را در مواقع و برهه های حساس ممتاز توصیف کرد.


حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین خواستار ارتباط بیشتر و هماهنگی بهتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با جریان های علمی، انقلابی و تجلیل از مجاهدت های مجاهدان در سراسر جهان اسلام شد.


وی تاکید کرد: علما و حوزه های علمیه همواره در کنار مظلومان عالم اسلام و جبهه مقاومت قرار داشته و دارند و روحیه استکبار ستیزی خود را در برهه های مختلف نشان داده اند.


گفتنی است، اخیرا هیاتی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت الله مقتدایی و با حضور آقایان مروی، طبسی و ابراهیمی عازم لبنان شدند. این هیات با سید حسن نصرالله نیز ملاقات جداگانه ای داشت.


در این سفر مراتب تقدیر و حمایت علما، مراجع، جامعه مدرسین و حوزویان از مجاهدان غیور حزب الله لبنان به سید حسن نصرالله دبیرکل شجاع این جنبش ابلاغ شد.


سید حسن نصرالله نیز در این دیدار حمایت مراجع و علمای قم را مایه مباهات و افتخار حزب الله لبنان دانست و از این حمایت ها تشکر کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات