۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۳۱۸۱۸
عضو شورای موسسه تبلیغی سراج:

امور تبلیغی نیازمند بسترسازی دقیق و حساب شده هستند

عضو شورای موسسه سراج گفت: یکی از طرح حهای تبلیغی که باید مورد توجه قرار گیرد، طرح کلاس محله است که می توادن تاثیر فراوانی در جامعه داشته باشد.
نقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی عضو شورای موسسه تبلیغی سراج عصر امروز در نشست مبلغان موسسه تبلیغی سراج که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ ابراز داشت: در زمینه تبلیغ باید به صورت چند بعدی فعالیت کرد.

 

وی ماه رمضان را فرصتی مغتنم برای انجام امور فرهنگی در جامعه دانست و گفت: فضایی با وسعت بسیار بالا برای انجام امور فرهنگی در جامعه وجود دارد و باید از آن استفاده کرد.

 

حجت الاسلام نقوی ماه رمضان را ماه تزکیه و خودسازی توصیف کرد و ابراز داشت: همه افراد باید از این فرصت برای بهره مندی هر چه بیشتر از فیوضات معنوی این ماه تلاش کنند.

 

وی افزود: موسسه تبلیغی سراج در سال های اخیر در همه زمینه های فرهنگی جامعه حضور فعال داشته است و این یکی از ویژگی های موسسه تبلیغی سراج است.

 

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: یکی از طرح حهای تبلیغی که باید مورد توجه قرار گیرد، طرح کلاس محله است که می توادن تاثیر فراوانی در جامعه داشته باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه کار گروهی در تبلیغ تصریح کرد: حفظ تعادل در کار گروهی بسیار مهم است چرا که باید از ایجاد تنش در انجام امور بین افراد جلوگیری به عمل آید.

 

حجت الاسلام نقوی افزود: همه امور تبلیغی باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده انجام شود و در غیر این صورت کار فرهنگی نتیجه مطلوب را به همراه نخواهد داشت.

 

وی در ادامه با بسترسازی برای انجام امور فرهنگی اشاره کرد و گفت: عقبه کار فرهنگی بسیار مهم است و باید دانست که انجام این امور در عین ضرورت بسیار سخت و طاقت فرسا است./979/202/ب3

 

 

 

 

 

ارسال نظرات