۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۳۱۸۱۶
استاد حوزه علمیه قم:

لزوم برطرف کردن مشکل اسکان برای مبلغان/ منبر را نباید دست کم گرفت

استاد حوزه علمیه قم گفت: برای این که بتوان تبلیغ خوب و اثرگذاری را در جامعه شاهد باشیم و بتوانیم جمعیت بیشتری را جذب کنیم لازم است که بسترهای متناسب با آن فراهم شود.
منبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید حسین موسوی استاد حوزه علمیه قم در نشست مبلغان موسسه تبلیغی سراج که عصر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان انجام شد با اشاره به اهمیت استفاده از ایام ماه رمضان ابراز داشت: ماه رمضان ماه خودسازی است و همه باید از این ماه کمال استفاده را ببرند.

 

وی افزود: برای این که بتوان تبلیغ خوب و اثرگذاری را در جامعه شاهد باشیم و بتوانیم جمعیت بیشتری را جذب کنیم لازم است که بسترهای متناسب با آن فراهم شود.

 

استاد حوزه علمیه استان همدان خاطرنشان کرد: با وجود همه ابزارهای نو و مدرن در جامعه که گاهی برای تبلیغ نیز از انها استفاده می کنیم امام همچنان منبر جای خود را دارد و نباید ان را دست کم گرفت.

 

وی ابراز داشت: مبلغان و گروه های تبلیغی باید مطالب مبتلابه و شایع در جامعه را شناسایی و با ارائه بحثی کارشناسی آن را متناسب با نیاز جامعه به مردم ارائه کنند.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: بسیاری از امور تبلیغی باید پیش از ایام تبلیغی فراهم شود و این مهم در هیچ زمینه ای نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 

وی به مشکل اسکان طلاب مبلغ در تبلیغ اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از معظلات مهم در تبلغ بحث اسکان طلاب است که علیرغم اهمیت آن توجه چندانی به آن نمی شود.

 

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت اموزش برای مبلغان یادآورشد: فن بیان، خطابه و دیگر موارد باید به صورت تخصصی برای مبلغان آموزش داده شود.

 

وی در پایان اظهار داشت: موسسات تبلیغی می‌بایست بر روی پای خود استوار باشند و در غیر این صورت به عنوان نیروی اجرایی وظیفه پادویی ارگان ها را بر عهده خواهند داشت./979/202/ب3

ارسال نظرات