۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۳۱۸۰۱

انتشار کتاب «امام خمینی؛ احیاگر اسلام معاصر» در افغانستان

کتاب «امام خمینی (ره)؛ احیاگر اسلام معاصر» با همکاری رایزنی فرهنگی كشورمان و بنیاد فرهنگی ـ تبلیغی پیامبر اكرم (ص) در كابل به چاپ رسيد.
امام خمینی

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با برگزاری نهمین سمینار «بررسی آراء و اندیشه‌های امام خمینی (ره)» با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در کابل و بنیاد فرهنگی ـ تبلیغی پیامبر اكرم (ص)، کتاب «امام خمینی (ره)؛ احیاگر اسلام معاصر» چاپ و در مراکز علمی و شخصیت‌های فرهنگی توزیع شد.


 
اين كتاب كه مجموعه مقالات و مطالب ارائه شده در هشت سمینار قبلی بود داراي مطالبي ارزنده در قالب 260 صفحه است كه با تيراژ 1000 نسخه به چاپ رسيده است.


 
در مقدمه این کتاب به جایگاه حضرت امام خمینی (ره) در اندیشه اسلامی پرداخته شده و برخی صفات بارز ایشان نظیر قاطعیت، سیمای مردمی، نظم، بصیرت و بینش، ارائه مباحث نظری حکومت اسلامی، به روز بودن، عرفان و اخلاق مورد اشاره قرار گرفته است.


 
همچنين، در هشت بخش مجموعه سخنرانی‌های ارائه شده در هشت همایش پیشین آمده است؛ در طول این هشت دوره، شخصیت‌های مهم و تأثیرگذاری از بین علما، دانشگاهیان و مقامات حکومتی اعم از شیعه و سنی سخنرانی کرده‌اند که ثبت و ضبط آن می‌تواند در باز نشر اندیشه حضرت امام خميني (ره) در جامعه افغانستان مثمرثمر واقع شود./982/ب102/د

ارسال نظرات