۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۳۱۷۶۰
امام جمعه خاش:

سازمان ملل در خدمت اهداف استکباری است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: خارج کردن عربستان سعودی از لیست سیاه سازمان ملل این مسأله را برای چندمین بار اثبات کرد که این سازمان بین‌المللی دم از تساوی و حقوق بشر می‌زند، اما در خدمت اهداف استکباری است.
میری

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین میری، امام جمعه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: سازمان ملل خود را حامی صلح و دفاع از حقوق بشر می‌داند اما نه تنها در برابر جنایات استکبارگران سکوت می‌کند، بلکه به طرق مختلف از آنان حمایت نیز کرده است.

 

وی اظهار کرد: جنایات آل سعود امروزه به اوج خود رسیده است، در یمن مستقیما وارد جنگ شده و کودکان و زنان بی‌گناه این کشور را مورد حمله قرار داده، زیرساخت‌های این کشور را بمباران می‌کند، از پدیده تکفیر و افراطی‌گری در منطقه حمایت می‌کند، اما سازمان ملل چشم بر همه این جنایات بسته است.

 

امام جمعه شهرستان خاش افزود: سازمان ملل مطابق میل دنیای استکبار اداره می‌شود؛ هر کشوری که موافق آنان باشد، آزادانه می‌تواند هر جنایتی در دنیا مرتکب شود، اما اگر کشوری همچون جمهوری اسلامی در مقابل آنان بایستد، متهم به حمایت از تروریسم می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسأله نفوذ و تهاجم فرهنگی، بیان کرد: کشورهایی همچون ایران اسلامی که در دنیا مقابل نظام‌های استکباری ایستاده و اندیشه استکبارستیزی را در جهان اشاعه می‌دهد، همواره مورد هجوم و توطئه دارد.

 

حجت‌الاسلام میری عنوان کرد: امسال در بودجه آمريكا بيش از 2 ميليارد دلار برای نفوذ و تهاجم فرهنگی علیه جوانان ایرانی در نظر گرفته شده؛ بیش از 170 شبکه ماهواره‌ای راه‌اندازی کرده‌اند تا ایمان نسل جوان ما را سست کنند و روحیه انقلابی را از آنان بگیرند.

 

وی در پایان اضافه کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، نیازمند ارائه راهکارهای حساب‌شده و عملی هستیم، نباید اجازه دهیم در سایه غفلت ما، زمینه‌ای برای تاخت و تاز دشمنان نظام اسلامی فراهم شود./831/302/ب3

ارسال نظرات