۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۳۱۷۵۰
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

۲۵۰ کانون مساجد لرستان میزبان طرح اوقات فراغت هستند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: امسال برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در 250 کانون برگزار می شود.
حجت الاسلام موسوی مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ظهر امروز، در نشست ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد استان با اشاره به تشکیل ستادهای شهرستانی گفت: این ستادها به ریاست رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسامی تشکیل شده است.

 

وی با بیان این که امسال نخستین سال است که ستادهای شهرستانی اوقات فراغت در استان تشکیل شده است، افزود: با تشکیل ستادها اقدامات مؤثری در جهت رونق فعالیت های کانون های فرهنگی وهنری مساجد صورت گرفته است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری در طرح اوقات فراغت در 10 شهرستان استان در جهت همکاری رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقر شده است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: سال گذشته 192 کانون فرهنگی وهنری مساجد لرستان مجری طرح اوقات فراغت بوده اند.

 

وی در ادامه با بیان این که در سال جاری 250 کانون فرهنگی هنری مساجد لرستان میزبان برگزاری طرح اوقات فراغت هستند، اظهار داشت: مهم ترین هدف ما جذب جوانان و نوجوانان به کانون ها و پربار کردن اوقات فراغت آنان است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان فعالیت کانون ها را فرهنگی تبلیغی خواند و افزود: برنامه های اجرایی در قالب طرح اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان با هماهنگی لازم برگزار می شود.

 

وی در پایان عنوان داشت: در راستای برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد دوره های آموزشی گوناگون دینی و فرهنگی با حضور نوجوانان و جوانان برگزار می شود./9459/202/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات