۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۳۱۷۲۸
رییس تبلیغات اسلامی دلفان خبر داد؛

فعالیت ۱۰۰ مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان دلفان

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به فعالیت 100 مبلغ خواهر و برادر تا پایان ماه مبارک رمضان در این شهرستان گفت: حضور مبلغان نقش بسزایی در تقویت معنویت در جامعه دارد.
مبلغان

حجت الاسلام سیدنصرالله موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس است.

 

ماه رمضان فرصتی برای تقویت ارزش های اخلاقی در جامعه است

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با بیان این که ایام رمضان بهترین زمان برای تقویت معنویت و ارزش های اخلاقی در جامعه است، افزود: با تقویت این ویژگی ها در ماه مبارک رمضان باید تلاش کرد دیگر ماه های سال نیز مورد توجه قرار گیرند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که اعزام مبلغ در مناسبت های دینی و در طول سال از وظایف مهم تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان نیز 100 مبلغ بومی و غیر بومی با حضور در مناطق شهری و روستایی در شهرستان دلفان مشغول فعالیت هستند.

 

اجرای برنامه های سازمان تبلیغات در ماه رمضان با محوریت مساجد

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت جذب جوانان به مساجد و اماکن مذهبی، افزود: تبلیغات اسلامی دلفان تمام توان خود را جهت محوریت قرار دادن مساجد در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان به کار گرفته است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای برنامه­ های متنوع فرهنگی و مذهبی در مساجد موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این اماکن مذهبی شده و در جهت رشد و ارتقای سطح فرهنگ دینی آنان مؤثر است.

 

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با بیان این که حضور جوانان در برنامه های دینی و مذهبی یک سرمایه فرهنگی است، اظهار داشت: گسترش و تقویت این حضور نیاز به زمینه سازی و اجرای برنامه های ویژه و محوری دارد.

 

وی یادآور شد: افزون بر مساجد، مراکز مختلف آموزشی، مؤسسات قرآنی، هیأت های مذهبی و کانون های فرهنگی تبلیغی دیگر پایگاه‌های اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دلفان در ماه مبارک رمضان هستند.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان با بیان این که فعالیت های فرهنگی مذهبی نیاز به حمایت مادی و معنوی بیشتری دارند، عنوان داشت: امید است این امر مورد توجه مسؤولان قرار گیرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات