۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۳۱۷۲۱
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی:

نفوذ مقاومت به سپر آهنین اسرائیل افتخاری برای مسلمانان است

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه افرادی مسلح با گذر از سپر آهنین و ایست‌های متعدد بازرسی به قلب رژیم صهیونیستی حمله کردند، گفت: این نفوذ سبب افتخار و اقتدار برای مسلمانان و جبهه مقاومت است،
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به عملیات شهادت‌طلبانه و نفوذ دو تن از رزمندگان فلسطینی و نفوذ به حساس‌ترین نقطه اسرائیل، خاطرنشان کرد: اسرائیل آسیب‌پذیر و در برابر جبهه مقاومت ضعیف است.

 

وی با بیان اینکه افرادی مسلح با گذر از سپر آهنین و ایست‌های متعدد بازرسی به قلب رژیم صهیونیستی حمله کردند، گفت: این نفوذ موجب افتخار و اقتدار برای مسلمانان و جبهه مقاومت است و نشان می دهد امروز جبهه مقاومت قدرتمند و توانایی مقابله با رژیم صهیونیستی در گستره وسیعی را دارد.

 

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره اهداف و قدرت جبهه مقاومت در مقابله با ظلم و ستم به انسان‌های مظلوم، افزود: این عملیات شهادت‌طلبان پیامی برای ستمگران داشت که جبهه مقاومت اسلامی در سراسر دنیا امنیت را از استکبار و ظالمان سلب خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امنیت و راحتی را به چشم نخواهد دید و همیشه باید در ناامنی و اضطراب به سر برد، افزود: تا زمانی که رژیم صهیونیستی نفس می‌کشد، مقاومت و تحرکات ضدصهیونیستی در منطقه و سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام انتظاری نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را نزدیک دانست و ادامه داد: سپر آهنین و ایست‌های متعدد بازرسی توان مقابله با ایمان و انگیزه جوانان مقاومت را ندارد، گذر افرادی مسلح از این موانع دلیل بر این ادعا است رژیم صهیونیستی توانانی برقراری امنیت در سرزمین‌های اشغالی را نخواهد داشت.

 

وی بابیان اینکه ایران اسلامی به‌ عنوان محور مقاومت از مقاومت اسلامی در منطقه حمایت و پشتیبانی کرده و خواهد کرد، تصریح کرد: آمریکا همیشه خود را حامی رژیم صهیونیستی می‌داند و از هیچ امری در دفاع از این رژیم جعلی فروگذار نخواهد بود.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تمامی تحرکات آمریکا و غرب در منطقه با هدف براندازی نظام اسلامی ایران و تأمين امنيت برای رژیم صهيونيستی است، آمریکا خود را در قبال رژیم کودک کش صهیونیستی مسؤول می‌داند و به آن افتخار می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، اسلام و تشيع جایگاهی در کشور نداشت، گفت: استکبار به‌ قدری بر ایران سلطه داشت که تبدیل به پایگاهی برای رژیم صهيونيستی شده بود، اما به برکت انقلاب اسلامی این کشور نخستين پایگاه اسلامی مقابله با این رژیم جعلی و حامی آرمان آزادی فلسطين است./854/302/ب2

ارسال نظرات