۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۳۱۷۱۷
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

اجرای طرح اکرام ایتام در استان خوزستان

دبیر ستاد حرکت های جهادی استان خوزستان با اشاره به فعالیت های مختلف این ستاد از برگزاری طرح اکرام ایتام در اهواز و خرمشهر خبر داد.
جهادگران زرنديه راهي مناطق محروم شدند

زاهد ممبینی، دبیر ستاد حرکت های جهادی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با آروزی قبولی  طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: این ستاد در ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام را در مناطق حاشیه نشین و فقیر استان اجرا خواهد کرد.

 

دبیر ستاد حرکت های جهادی استان خوزستان با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با امتحانات دانشجویان، خاطرنشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان در شمال و شمال شرق استان فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و آموزشی با حضور دانشجویان جهادگر آغاز می شود.

 

ممبینی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام در شهرستان های اهواز و خرمشهر با همکاری مؤسسه های خیریه استان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: این طرح در اهواز در مناطق حاشیه نشینی همچون ملاشیه و کوت عبدالله و مناطق محروم از روز دوشنبه این هفته اجرا و تا 4 روز ادامه خواهد داشت و طرح اکرام ایتام در خرمشهر به مدت 2 روز در دهه آخر ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به پیش بینی اعزام 3 هزار تا 3 هزار و 500 روز دانشجوی جهادگر در سال جاری و 500 تا 600 دانشجو در تابستان امسال برای خدمت رسانی به مناطق محروم و حاشیه نشین، گفت: در حال حاضر جهادگران در حال تکمیل خانه های محروم مناطق شهرستان های حمیدیه، هویزه، خرمشهر، مدرسه روستای فارسیه منطقه شعیبیه و خانه محروم روستای دم آب شهرستان باغملک هستند.

 

دبیر ستاد حرکت های جهادی استان خوزستان گفت: این خانه های محروم در تعطیلات عید نوروز امسال از سوی جهادگران دانشجو بنا شده و اکنون کارهای تکمیلی آنها همچون سفیدکاری، سنگ کاری و سرامیک کاری در حال انجام است و ان شاء الله پس از ماه مبارک رمضان افتتاحیه آنها را پس از اتمام کارهای تکمیلی شاهد خواهیم بود.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیل اخیر خوزستان و فعالیت گروه های جهادگر استان، تصریح کرد: جهادگران در ساعات اولیه سیل در مناطق روستایی شعیبیه شوشتر و آهودشت شوش حضور و در شهرستان های اهواز، آبادان، ماهشهر، شوشتر و رامهرمز چادر جمع آوری کمک های مردمی برپا و کمک های مردمی همچون مواد خوراکی، پوشاک و مالی در اختیار سیل زدگان قرار دادند.

 

ممبینی در پایان از مجموعه بیسج سپاه ولی عصر(عج) استان که همراه و حامی دانشجویان جهادگر و فعالیت های آنها هستند، تشکر و قدردانی کرد./9456/302/ب2

ارسال نظرات