۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۴۳۱۷۱۴
مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان:

حضور ۵ استان در نمایشگاه قرآن اصفهان/ پیام آیت الله مظاهری برکت نمایشگاه است

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: در نمایشگاه امسال بیش از 140 غرفه وجود دارد که در این نمایشگاه پنج استان کشور حضوری فعال دارند.
نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رسول محققیان مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان، گفت: از 12 سال پیش نطفه این نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه آغاز شد و خوشبختانه هر سال این نمایشگاه با قدرت، قوت، کیفیت و هم افزایی بیشتری برگزار شده است.

 

وی افزود: همانطور که می‌انید این نمایشگاه هر ساله با پیام حضرت آیت الله مظاهری افتتاح می‌شود و امسال نیز به همین گونه پیش می‌رود، نمایشگاه امسال در پناه اقتصاد مقاومتی، قرآن و عترت آغاز به کار می‌کند، بیش از 2 برابر این تعداد مشارکت کننده متقاضی داشته‌ایم و بیش از متراژ لازم در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

 

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان با بیان اینکه حمایت‌هایی از طرف همه موسسه‌های قرآنی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: اداره ارشاد با 22 غرفه در این نمایشگاه حضور دارد و همه مجموعه‌ها با رویکرد قرآن پا به این نمایشگاه گذاشته‌اند و همه مجموعه‌های فعال در راستای سایت‌های قران و نرم‌افزارهای قرآنی حضور دارند.

 

وی تصریح کرد: برنامه‌های جانبی متوع و خوبی برای این نمایشگاه برگزار شده، در این نمایشگاه همه مقاطع تحصیلی حضور دارند و امیدواریم در سال‌های آینده با انتقال نمایشگاه به محل دائمی آن با رویکرد بین‌المللی آن را برگزار کنیم، امسال نیز با مصوبه هیأت مدیره نمایشگاه به صورت رایگان قرار گرفته.

 

محققیان بیان کرد: نگاه ما بر این است که نمایشگاه قرآن به عنوان تکلیفی شرعی بر دوش ما قرار دارد و به همین منظور با مجموعه‌ای قرآنی متنوعی هماهنگ شده‌ایم تا با هماهنگی با آن‌ها تکلیف خود را ادا کنیم، شرکت نمایشگاه‌ها از همه ظرفیت‌های شهری خود برای این نمایشگاه به خوبی استفاده کرده است.

 

وی گفت: امیدواریم نمایشگاه با هماهنگی حضرت آیت الله مظاهری، آیت الله طباطبائی نژاد و دیگر علمای شهر به خوبی و به بهترین نحو برگزار شود.

 

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان با اشاره به روند تکمیل نمایشگاه دائم اصفهان اظهار داشت: در وضعیت فعلی 3 پیمانکار در پروژه نمایشگاه دائمی حضور دارند و به صورت فعال اقدامات خود را انجام می‌دهند و باید در ارتباط با این پروژه مطالبه گری کرد تا هر چه سریعتر اقدام به آن شود.

 

وی با اشاره به نشر پیام حضرت آیت الله مظاهری افزود: امیدواریم امسال پیام حضرت آیت الله مظاهری تا پایان نمایشگاه به صورت برگه‌های در میان مردم توزیع شود و اعتقاد ما بر این است که حضور حضرت آیت الله مظاهری در این عرصه سبب برکت برای نمایشگاه ما شده است./202/1304/ب1

ارسال نظرات