۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۳۱۶۵۰
آیت الله علما:

دشمن به دنبال تضعیف باورها از طریق نفوذ فرهنگی در کشور است

آیت الله علما با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف باورها در نسل جوان هستند، گفت: دشمنان به دنبال تضعیف باورها و عقاید نسل جوان از طریق نفوذ فرهنگی در کشور است.
علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: دشمنان به دنبال تضعیف باورها و عقاید نسل جوان از طریق نفوذ فرهنگی در کشور است.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تزلزل در فرهنگ یک جامعه از بزرگ ترین خطرات است که تخریب آن از جنگ نظامی و اقتصادی به مراتب بیشتر است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم مستکبران جهان و به ویژه آمریکا است، از این رو آن ها در صدد ایجاد ابتذال فرهنگی و بی بند و باری در میان نسل جوان هستند زیرا تنها راه مقابله با کشور را در تخریب فرهنگ غنی ایرانی اسلامی می دانند.


آیت الله علما خاطرنشان کرد: مسؤولان و دست اندرکاران فرهنگی باید با تهاجمات مقابله جدی داشته باشند زیرا این نفوذ اقتدار کشور را به تزلزل کشانده و ذهن جوانان و آینده سازان کشور را مسموم می کنند.


وی در ادامه بیان داشت: باید بنیه اقتصادی کشور را تقویت کرد زیرا تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موجب امیدواری نسل جوان و افزایش انگیزه در جهت ساخت آینده ای درخشان تر خواهد شد.


امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: استان کرمانشاه از ظرفیت های بسیاری برای شکوفایی اقتصادی برخوردار است و باید از تمام این ظرفیت ها در جهت ریشه کن ساختن معضل بیکاری در استان بهره برد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان گفت: بکارگیری ظرفیت های کشور، از وابستگی ایران اسلامی به دیگر کشورها جلوگیری کرده و بستر تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند و بر اقتدار کشور می افزاید./201/857/ب1

ارسال نظرات