۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۳۱۶۴۷
امام‌جمعه شهرری:

خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه عملی خبیثانه است

امام‌جمعه شهرری گفت: خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه سازمان ملل عملی بسیار زشت بود، در حقیقت سازمان ملل، سازمان آمریکا و استکبار جهانی است.
امام جمعه شهر ری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی نماز جمعه که مصلا شهرری برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: اخلاق اهمیت بسیار زیادی دارد توجه به مسائل اخلاقی مهم‌تر از توجه به مباحث عبادی است زیرا کسانیکه می‌خواهند در زمره صالحان قرار گیرند باید نرم و خوش‌رفتار باشند.

 

وی با اشاره به اینکه دین اسلام دین خوش‌خویی و خوش‌خلقی است، عنوان کرد: در دین مبین اسلام و مکتب پیامبر خدا(ص) ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت خداست بنابراین تلاش کنیم در این ماه بابا فرزندان خود نیکو برخورد کرده، بزرگ‌ترها را احترام کرده و ماه صله‌رحم داشته باشیم، از دعوا، غیبت و خشم پرهیز کنیم.

 

امام‌جمعه شهرری افزود: در ماه مبارک رمضان که بندگان مؤمن مهمان پروردگار هستند باید به مسائلی همچون تقوا، زهد، مجاهده نفسانی بیشتر توجه کنند.

 

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به اینکه 26 خردادماه سالروز شهادت شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک نژاد اظهار داشت: این شهدای موتلفه اسلامی جزو السابقون السابقون هستند، چراکه با تمام وجود درراه خدا مجاهدت کردند و با تمام توان و نیروی خود در انجام تکلیف تلاش کردند تا درنهایت در این مسیر به درجه رفیع شهادت دست یافتند.

 

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: همان‌گونه رهبر عزیزمان فرمودند باید انقلابی گری همواره سرلوحه همه باشد، در این مسیر باید نسبت به دشمن حساس بوده کارهای آنها را رصد کنیم تا بتوانیم توطئه‌های آنها را شناسایی کرده و با آمادگی موردنیاز آن را خنثی کنیم.

 

امام‌جمعه شهرری افزود: همچون گذشته که به لطف خدا، درایت ولی‌فقیه و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردیم امیدواریم که همواره با تلاش همه انقلابیون توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

 

حجت‌الاسلام شاه‌چراغی ضمن انتقاد از شورای امنیت، ابراز کرد: خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه سازمان ملل عملی بسیار خبیثانه است.

 

خطیب جمعه شهرری در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ملل به‌جای این‌که سازمان ملل باشد، سازمان آمریکا و استکبار جهانی است./201/807/ب1

ارسال نظرات