۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۳۱۵۰۲
حماس:

تمامی توطئه ها در زمینه سرکوب انتفاضه محکوم به شکست است

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که عملیات تل آویو واکنشی طبیعی به هتاکی های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی و تجاوزاتشان علیه ملت فلسطین است.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سخنگوی حماس امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این عملیات نشان داد که انتفاضه قدس همچنان ادامه دارد و توطئه های دشمنان هرگز نمی تواند آن را مهار کند.

 

سامی ابوزهری تصریح کرد که رژیم صهیونیستی و سرویس های امنیتی آن در سرکوب انتفاضه قدس ناکام مانده اند.

 

در اثر تیراندازی دیروز دو جوان فلسطینی در شهر تل آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، 4 صهیونیست به هلاکت رسیدند.  

 

در این تیراندازی بیش از 10 نفر زخمی شدند که حال 5 نفر وخیم و یک نفر به شدت وخیم است و 4 نفر از آنها به هلاکت رسیدند، با این وجود پلیس رژیم صهیونیستی آمار کشته شده ها را 3 نفر اعلام کرد.

 

این منبع خاطرنشان کرد که مجریان عملیات در لباس یهودیان مذهبی و با استفاده از اسلحه "کاولو" اقدام به تیراندازی کرده اند که یکی از آنها به ضرب گلوله عناصر امنیتی این رژیم زخمی و دیگری هم بازداشت شده است.

 

در همین حال، شبکه ماهواره ای الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مرکز تل آویو، ده ها صهیونیست زخمی شده اند.

 

خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که تیراندازی در دو منطقه مختلف در تل آویو صورت گرفته است. این شبکه خبری از شهادت مجری عملیات خبر داد و تاکید کرد که نیروهای امنیتی اسرائیلی محل تیراندازی را محاصره کرده اند./982/ب103/د

ارسال نظرات