۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۳۱۴۹۹
امام جمعه مرند: 

فتنه تکفیری صهیونیستی غرب در منطقه شکست خورده است

حجت الاسلام نعمت‌زاده با بیان این‌که فتنه تکفیری صهیونیستی غرب در کشورهای عراق و سوریه شکست خورده است، گفت: آتش داعش به زودی دامان حامیانش را خواهد گرفت.
حجت الاسلام علي نعمت زاده، امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اوضاع سیاسی و امنیتی حاکم بر منطقه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منشأ اصلی بیداری مسلمانان منطقه و جهان علیه نظام‌های مستکبر و مستبد بوده است، موجی که برخواسته از اعتقادات اصیل اسلام ناب محمدی بوده و تمامی معادلات سیاسی منطقه را بر هم زد.


وی با بیان این‌که تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های از پیش طراحی شده غرب در منطقه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکست رو به رو شد، گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی علیه رژیم های جعلی و مورد حمایت غرب و اسرائیل در منطقه شکل گرفته و نهایت تلاش دشمنان آن است که بتوانند جبهه مقاومت اسلامی را زمین‌گیر کنند.


حجت الاسلام نعمت‌زاده با اشاره به این‌که فتنه تکفیری صهیونیستی غرب در کشورهای عراق و سوریه شکست خورده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با توطئه دیرین تفرقه‌افکنی میان مذاهب اسلامی و با مشارکت شیوخ مزدور عرب منطقه، جنگ داخلی و برادرکشی در سوریه به راه انداخته که هدف اصلی آن جلوگیری از براندازی نظام اسلامی ایران است.


امام جمعه مرند تصریح کرد: تمامی توطئه‌های سیاسی، روانی و نظامی غرب در سوریه با هدف تحت الشعاع قرار دادن آرمان های انقلاب اسلامی ایران است، پشتیبانی مالی و تسلیحات نظامی از شورشیان افراطی و گرهک‌های تروریستی، نشان از کینه عمیق آل‌سعود از مقاومت اسلامی عراق و سوریه دارد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مردم بی‌گناه سوریه و عراق سکوت کرده‌اند، افزود: حقیقت امر آن است که حقوق بشر رایج در غرب با فطرت و کرامت انسانی منافات دارد، عالی‌ترین مبانی حقوق بشر در اسلام تجلی یافته است، چرا که حقوق بشر اسلامی نشانه عدالت و احقاق حق است.


حجت الاسلام نعمت زاده افزود: امروز استکبار جهانی و دول غربی حقوق بشر را دستمایه‌ای برای فشار به کشورها قرار داده‌اند و حقوق بشر را به نحوی که منافع آنها را تأمین کند، تعبیر می‌کنند که نمونه بارز آن کشتار بی‌رحمانه و ددمنشانه مردم مظلوم و بی‌پناه میانمار است.


وی وحدت، همدلی و انسجام امت اسلامی برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی را مورد تأکید قرار داد و افزود: دیگر زمان رسوایی چهره کریه و پلید گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی فرا رسیده است و حامیان این جنایتکاران ضدبشری بایستی در دادگاه های بین‌المللی پاسخگوی نسل‌کشی های خود باشند./935/302/ب2

 

ارسال نظرات